Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوچو مثل همیشه کنفرانسی جنجالی داشت. او با دوست چندین ساله‌اش قطع همکاری کرد.

طرفداری - لوئيز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا از قطع همکاری با روبرت مورنو به دلیل بی وفایی خبر داد.

به گزارش as، لوچو در این کنفرانس مطبوعاتی جنجالی گفت:

روز بسیار خاص و لذت بخشی برای من و خانواده‌ام است. به خانه، تیم ملی برگشتم تا پروژه ناتمامی که پیشتر شروع کرده بودم را تمام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانم که احتمالا تمرکز رسانه‌ها اکنون روی اتفاقات چند ماه اخیر است. از همین رو مجبورم بیشتر از چیزی که باید، به شما توضیح بدهم. من شخصا از حاشیه گریزان هستم و این را همه نزدیکانم می‌دانند. اما مجبورم توضیح بدهم چون این جنجال را کسی به پا کرده که سال‌ها کنار من کار کرده است.

تنها کسی که موجب شد روبرت مورنو در کادر فنی‌‌ام نباشد، من هستم. نه روبیالس نه مولینا و نه فدراسیون نقشی نداشتند. از روز 12 سپتامبر اختلاف من و مورنو شروع شد. این تنها روزی است که با او صحبت کردم. مورنو تماس گرفت؛ در منزل من ملاقاتی داشتیم و احساس کردم او می‌خواهد در یورو 2020 هم سرمربی اسپانیا باشد اما بعد از آن اگر من مایل بودم، حاضر است دوباره دستیارم باشد. درک می‌کنم که مورنو هیجان زده باشد. بالاخره او سال‌ها به سختی تلاش کرده و یورو را موقعیتی طلایی برای بروز خودش می‌بیند چون جاه طلب است. ولی این اقدام از نظر من نامش خیانت و بی وفایی است. اگر جای او بودم چنین کاری نمی‌کردم و طبعا هرگز به چنین فردی در کادرم نیازی ندارم. جاه طلبی بیش از حد نه تنها خصلت خوبی نیست که یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می‌شود.

او را در کادرم نمی‌خواهم و انگیزه زیادی برای شروع دوباره کارم دارم. آن جلسه کاملا محترمانه و احساسی تمام شد و من فورا به دیگر اعضای کادر فنی زنگ زدم تا آنها را بی کم و کاست در جریان اتفاقات قرار بدهم. نمی‌خواستم از رسانه‌ها بشنوند و از حرف‌های من برداشت بدی شود. از طرفی باید بگویم هیچ وقت با فدراسیون تماس نگرفتم تا خودم را پیشنهاد بدهم. هرگز چنین کاری نکرده و نخواهم کرد که خودم را به تیم یا سازمانی پیشنهاد بدهم. چند ماه پیش مجبور به ترک تیم ملی شدم. بازگشت من از ماه اکتبر کلید خورد که فدراسیون تماس گرفت و جلسه خوبی داشتیم. 

وقتی فدراسیون پیشنهاد داد اولین حرفی که به آنها زدم این بود که شما هیچ چیز به من بدهکار نیستید که بخواهید اول به من پیشنهاد بدهید. نظرم را گفتم و به توافق رسیدیم. البته به نحوه پایان کار مورنو افتخار نمی‌کنم. حالا انگیزه زیادی برای یورو و جام جهانی دارم و می‌خواهم با بازیکنان صحبت کرده و به آنها آرامش منتقل کنم. تیم ملی عوض نخواهد شد. اگرچه تغییراتی نسبت به مربی قبلی - مورنو - خواهیم داشت!

خبرنگاری در اولین سوال از انریکه پرسید چه اشکالی داشت اگر به مورنو اجازه می‌دادید در یورو هم سرمربی اسپانیا باشد؟ انریکه گفت:

خودم هم قبول دارم که شاید داستان مورنو را چندان شفاف نگفته باشم ولی من سرمربی اسپانیا در یورو خواهم بود چون فدراسیون زنگ زد و این شغل را پیشنهاد داد. نمی‌خواهم داستان را جور دیگری تعریف کنم. از نگاه خودم گفتم و حالا هم نوبت من است. قضیه را جور دیگری نمی‌بینم که بخواهم تعریف کنم. در زندگی فرصت‌هایی پیش می‌آید که بهتر اطرافیانتان را به شما می‌شناساند. اینکه چه کسی دوست شما است و چه کسی نه. ارزش‌های من با کاری که مورنو کرد، فرق دارد. خیلی فکر کردم ولی در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم و به آن افتخار می‌کنم. اگرچه تعریف کردن چنین ماجراهایی حس خوبی ندارد.

انریکه در این کنفرانس گفت از یک باشگاه خارجی هم پیشنهاد داشته است. او قراردادی سه ساله تا پایان جام جهانی 2022 قطر امضا کرده اما حاضر نشد احتمال ماندن در اسپانیا برای مدتی طولانی‌تر را هم رد کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی می‌خواهد به هر قیمتی شده ستاره‌اش خویچا کواراتسخلیا را حفظ کند و مدیران باشگاه ایتالیایی قصد دارند این هفته با ایجنتش ماموکا جوگلی ملاقات کنند تا پیشنهاد تمدید جدیدی را به او منتقل کنند. پیشنهادی که باعث می‌شود او فکر جدایی و انتقال به بارسا را از سر خارج کند.

کالچو مرکاتو گزارش می‌دهد که ناپولی می‌خواهد قرارداد کواراتسخلیا را برای دو سال دیگر تمدید کرده و دستمزد او را سه برابر کند. وینگر گرجستانی که تا 2027 قرارداد دارد، در هر فصل 1.5 میلیون خالص درآمد دارد و دستمزد او به 4.5 میلیون یورو در سال می‌رسد، اگرچه هدف این فوتبالیست افزایش حقوق به 5 میلیون یورو در هر سال است.

در بارسا منتظر چراغ سبز لالیگا در قضیه فرپلی مالی هستند و اگر آن را دریافت نکنند، برابری با پیشنهاد ناپولی غیرممکن خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی