Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از بازداشت تعدادی دانشجو در اغتشاشات اخیر خبر داد و احتمال دیدارش با رئیس قوه قضاییه در این باره را رد نکرد.
منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت دانشجویانی که در  اغتشاشات اخیر پس از اصلاح قیمت بنزین بازداشت شده‌اند، گفت: بر اساس گزارش‌های واصله، تعدادی دانشجو بازداشت شده‌اند که اغلب آن‌ها تا امروز آزاد شده‎‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کابینه دولت دوازدهم افزود: در تلاش هستیم که پرونده دانشجویانی که تخلفات آن‌ها به لحاظ قوانین کشور مانعی ندارد به  داخل دانشگاه‌ها منتقل و پرونده آن‌ها در درون دانشگاه و در کمیته‌های انضباطی مورد رسیدگی قرار گیرد.
غلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه این دانشجویان خارج از دانشگاه بازداشت شده‌اند و آزادی اغلب آنان، امیدواریم تخلف سنگینی مرتکب نشده باشند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سئوال که آیا در این ارتباط دیداری با رئیس قوه قضاییه خواهید داشت یا خیر، گفت: در صورت لزوم حتما چنین دیداری را ترتیب می‌دهیم./ برچسب ها: منصور غلامی ، وزیر علوم

منبع: خرداد

کلیدواژه: منصور غلامی وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد