Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آنچه امروز به عنوان یک مشکل برای برخی افراد حزب‌الهی مطرح است اینکه، مقام معظم رهبری را دوست دارند اما باورمندی آنها نسبت به ولایت ضعیف است.

حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی روز چهارشنبه همزمان با "هفته بسیج" در همایش ارکان شجره طیبه صالحین در مشهد افزود: معنی ولایتمداری تنها این نیست که هر آنچه مقام معظم رهبری دستور بدهند عمل کنیم بلکه میبایست هر آنچه ایشان بیان می‌فرمایند، حرف و عقیده ما نیز همان نظر رهبری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته ایرنا، وی ادامه داد: در ماجرای اخیر افزایش بهای بنزین برخی افراد که عشق آنها به رهبر معظم انقلاب اسلامی جای تردید ندارد مساله دار شدند زیرا گفتند که چرا رهبری از این کار حمایت کرده‌اند.

امام جمعه مشهد گفت: مقام معظم رهبری با سبک اجرای افزایش بهای بنزین موافق نبودند اما اگر ایشان موضع‌گیری نمی‌کردند فتنه استکبار و صهیونیسم دو روزه جمع نمی‌شد.

وی در ادامه همچنین اظهارداشت: امروز دیگر بسیج به تبیین عاطفی و احساسی نیاز ندارد بلکه می‌بایست توجیه علمی و عقلانی داشته باشیم. نکته مهم امروز، توجیه در این خصوص است که مبدا اصلی بسیج ولایی بودن آن می‌باشد.

حجت الاسلام علم‌الهدی با اشاره به همایش ارکان شجره طیبه صالحین، افزود: صالحین باید مبدا باورمندی بسیج نسبت به ولایت را به عنوان حجت امام زمان(عج) تثبیت کنند. باید ببینیم قشر بسیجی در عرصه باورمندی به ولایت چقدر بالا آمده و در چه حدی قرار دارد.

وی ادامه داد: اصل قضیه بسیج بر مبنای فکری و اعتقادی است لذا صالحین نیز باید همین جهت را اصلاح کنند. اگر از این جهت درست شوند یک نهاد کارآمد و مفید به انقلاب اسلامی هستند اما اگر این قشر در عرصه باورمندی به ولایت بالا نباشد، در آن وابستگی به ولایت به عنوان یک جریان جدی و قطعی دینی مطرح نباشد و فقط در حد دوستی باشد با توجه به اینکه به عاطفه و احساس هیچ اطمینانی نیست ممکن است با فتنه دشمن همه مثل یک بمب منفجر و پراکنده شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به هفته گرامیداشت بسیج اشاره و بیان کرد: جریان بسیج یک دموکراسی قدسی بنابراین از دموکراسی مدرنیته قویتر است. در دموکراسی و جامعه مدنی غرب مردم در عرصه عملیات حضور ندارند بلکه در قالب مشارکت حزبی دسته‌بندی می‌شوند.

وی گفت: مشارکت سیاسی در غرب به عنوان حق تعیین سرنوشت مطرح است که مردم مختارند از این حق استفاده کنند یا نکنند اما در اندیشه اسلامی این موضوع به عنوان یک تکلیف آمیخته با اخلاص، قصد قربت، توجه به خدا و اعتقاد است. این کار تنها تعیین سرنوشت نیست بلکه یک خدمت و عبادت الهی می‌باشد که در شکل بسیج متبلور شده است.

حجت الاسلام علم‌الهدی افزود: در جامعه مدنی غربی، پلورالیسم سیاسی نه تنها تامین نمی‌شود بلکه از جهتی حذف می‌شود. اساس مردم‌سالاری و دموکراسی دینی ما قویتر از مردم‌سالاری مدرنیته است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که پس از بهره برداری می‌تواند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید