Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین،با اعلام شاخص های عدم برخورداری از یارانه بنزین، مشخص است کسلنی که تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند و در حال بازپرداخت اقساط هستند، نمی توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند . 

 بر اساس این گزارش ، خانوارهایی که تسهیلات بانکی به مبلغ جمعا سه میلیارد ریال گرفته باشند و در حال بازپرداخت باشند از این یارانه بهره نمی‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال خانوارهایی که اعضای آنها همزمان واحد مسکونی، شغل و خودرو داشته باشند یا خانوارهایی که دارای دو واحد ملکی هستند، این یارانه را دریافت نخواهند کرد. 

 خانوارهایی که دارای خودروی سواری با ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون تومان یا خودروی عمومی با ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون توم.ان هستند نیز این یارانه را دریافت نمی‌کنند . 

 کارفرمایانی که بیش از سه بیمه پرداز دارند و خانوارهایی که بیش از ۳ سفر غیر زیارتی داشته اند نیز مشمول دریافت این کمک نخواهند بود. 

 حداقل درآمد ماهانه ۴ میلیون تومان برای خانوار یک نفره، ۵ میلیون تومان برای خانوار دو نفره ، ۶ میلیون تومان برای خانوار سه نفره ، ۷ میلیون تومان برای خانوار ۴ نفره و هشت میلیون تومان برای خانوار ۵ نفره و بیشتر نیز از نظر دولت شرط عدم برخورداری از این یارانه اعلام شده است . 

 میزان پرداخت به خانوارهای تک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1325197

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنزین سهمیه بندی بنزین پمپ بنزین هدفمندسازی یارانه ها بنزین باشگاه پرسپولیس سینمای ایران یارانه سهمیه بندی بنزین ایالات متحده آمریکا هدفمندسازی یارانه ها لیگ برتر نوزدهم حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال