Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد استان قزوین اظهار داشت: افرادی که درگیر مصرف مواد مخدر می‌شوند به پوچی رسیده و حاضر هستند که هر جرمی را مرتکب شوند.
وی افزود: پیشگیری از اعتیاد اصلی‌ترین موضوعی است که باید به آن پرداخته شود زیرا در این صورت جلوی رخداد بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی با بیان اینکه آگاه سازی مردم در پیشگیری از اعتیاد بسیار حائز اهمیت خواهد بود، عنوان کرد: بسیاری از نوجوانان در مورد مواد مخدر گل اطلاعات کافی ندارند و تصور می‌کنند که این ماده مخدر اعتیاد آور نیست‌.
حبیبی خاطرنشان کرد: محیط خانواده و اجتماع نیز در به دام افتادن نوجوانان و جوانان به اعتیاد بسیار موثر است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه طلاق تبعات فراوانی را در جامعه به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: گاها فرزندان خانواده‌های درگیر طلاق، دچار مصرف مواد مخدر می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه عمده اغتشاشات اخیر نیز در مناطق حاشیه‌ای شهر بود، گفت: افرادی که درگیر آسیب‌های اجتماعی شدید و اعتیاد بودند بیشترین آمار اغتشاش گران را به خود اختصاص می‌دادند.
حبیبی عنوان کرد: لازم است که دستگاه‌های متولی به وظایف خود عمل کنند زیرا در صورت عمل درست به وظایف، این مشکلات به شدت کاهش خواهد یافت.

برچسب‌ها قزوین مشارکت های مردمی مبارزه با موادمخدر پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قزوین مشارکت های مردمی مبارزه با موادمخدر پیشگیری از اعتیاد قزوین مشارکت های مردمی مبارزه با موادمخدر پیشگیری از اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سرهنگ "حسن درستی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیر‌های تردد، خودرو‌های مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه