Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: رسانه‌ها به عنوان قشر آگاه جامعه تخلفات انتخاباتی را به مراجع نظارتی گزارش کنند.

 بهروز ندایی در نشست خبری خود با خبرنگاران در تبیین مراحل اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تمامی تمهیدات در استان اندیشیده شده که امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم انتخاباتی سالم و پرشور را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در انتخابات این دوره وزارت کشور شعار گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی‌طرفی را برگزیده است، خاطرنشان کرد: ما بر حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات تاکید داریم و تلاش می‌کنیم تا حضور مردم را بیش از سایر انتخابات در پای صندوق‌های رای شاهد باشیم.
وی به همکاری 20 هزار نفر از عوامل در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: بالغ بر یک هزر و 400 دستگاه خودرو برای برگزاری انتخابات نیاز است که با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها و نهادهای استان هیچ مشکلی از این حیث در اردبیل نداریم.
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل نقطه قوت انتخابات در کشور را تکیه بر مردم و داشتن روحیه دموکراسی در آن دانست و افزود: وزارت کشور مجری انتخابات در کشور است اما نقطه اتکایی که همواره دشمنان ما نیز از آن هراس داشته است، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و مدیریت آن توسط خود مردم بوده است.
ندایی از برگزاری جلسات متعدد در راستای بررسی مصادیق مجرمانه و تخلفات انتخاباتی در اردبیل با هدف پیشگیری از وقوع جرم خبر داد و بیان کرد: ما این جلسات را مشترکا با مسئولان دادگستری برگزار کردیم و برای اولین بار در این دوره از انتخابات حضور دادستان در هیئت اجرایی شهرستان‌ها و مرکز استان را شاهد خواهیم بود.
وی انتخاب بازرسان انتخابات از سوی وزارت کشور از بدنه استانداری را یادآور شد و تصریح کرد: این بازرسان در شعبات اخذ رای حاضر شده و از اولین ساعات شروع رای‌گیری تمام رویدادهای آن را رصد خواهند کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش 6.5 درصدی شعبات اخذ در اردبیل خبر داد و گفت: این شعبات اغلب در مناطق پرجمعیت و با تراکم بالا خواهد بود تا مردم بتوانند در اسرع وقت در محل رای‌گیری حاضر شده و آرای خود را به صندوق بیندازند.
ندایی به رصد رفتارهای کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی قبل از آغاز ایام قانونی تبلیغات اشاره و خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین هدف دولت و شورای نگهبان برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات است و ما اجازه هیچگونه بهره‌برداری سیاسی به افراد معاند را نخواهیم داد.
وی بیان کرد: افرادی درصدد سوءاستفاده از احساسات مردم هستند، لیکن ما به صورت دقیق در جریان این تحرکات هستیم و با هرگونه وعده‌های نابجا و غیرممکن که بخواهد جنبه فریبکاری داشته باشد برخورد خواهد شد.
وی از تعامل مناسب بین ستاد اجرایی انتخابات اردبیل با عوامل دادگستری خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی و قضائی در استان به صورت دقیق و با حساسیت کامل در کنار ستاد برگزاری انتخابات است و تا آخرین ساعات اتمام رای‌گیری و اعلام نتایج این همکاری و تعامل ادامه خواهد داشت.
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل رسانه‌ها را چشم تیزبین جامعه و قشر آگاه اعلام کرد و گفت: ما از رسانه‌ها نیز انتظار داریم علیرغم اینکه در انتشار مطالب خود بر له یا علیه کاندیداها دقت کافی را داشته باشند، بلکه شایسته است در راستای همکاری با ستاد انتخابات استان دست ما را در برگزاری انتخابات سالم و پرشور بگیرند.
وی از رسانه‌ها خواست؛ تا تخلفات کاندیداها را به ستاد انتخابات استان گزارش کرده تا زمینه برخورد با متخلفین را فراهم آورند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل

جهانگیر جوانمرد امروز در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه گفت: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی ، بازدارنده و متناسب انجام دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، افزود: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل