Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل گفت: با تلاش مجدانه نیروی انتظامی استان و سربازان گمنام امام زمان(عج) ۴ نفر از اغتشاشگران و عوامل اصلی آشوب تهران در شهرستان خلخال دستگیر شدند.
سردار هوشنگ حسینی ضمن محکومیت اغتشاشات و آشوبگری بیان کرد:‌ متاسفانه عده‌ای به دنبال هر بهانه‌ای هستند که با تخریب اموال عمومی و شخصی مردم نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند که پلیس و نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در این زمینه با تمام قوا و جدیت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: از مواردی که این عوامل دستگیر شده انجام داده‌ بودند دعوت مردم به تجمعات، اغتشاش‌زایی و تخریب اموال عمومی و خودروهای شخصی بود که از ترس به شهرستان خلخال متواری شده و خوشبختانه با تلاش‌های انجام یافته در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر شدند.
حسینی ضمن اشاره به وضعیت متهمان بیان کرد: ۳ نفر از دستگیرشدگان اهالی شهرستان خلخال و مرد و متهم دیگری زن و اهل شهرستان اسلام‌شهر بوده ‌که همه آن‌ها زیر ۳۵ سال سن داشتند که برای آنان پرونده قضائی تشکیل یافته است.
وی اظهار کرد: دستگاه امنیتی و قضائی به هیچ عنوان با اغتشاشگران و بر هم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی با شوخی و اغماض برخورد نخواهد کرد و آنان را به اشد مجازات خواهد رساند. م.ع

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: اغتشاشات اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد
  • کودک ربوده شده گیلانی در خلخال پیدا شد
  • کودک ربوده شده از گیلان در خلخال پیدا شد
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند