Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:29:58 GMT

سامانه بارشی چهارشنبه شب در خوزستان فعال می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۵۸۲۰

سامانه بارشی چهارشنبه شب در خوزستان فعال می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان بهرام جنتی افزود: عبور موج به نسبت فعال لایه میانی جو از اواخر وقت چهارشنبه شب تا اواخر وقت روز شنبه هفته آینده، به تدریج سبب افزایش ابر، رگبار و رعد وبرق و تندباد لحظه ای و وزش باد به ویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکز خوزستان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     
وی گفت: آسمان بیشتر مناطق خوزستان با تاثیر از این سامانه بارشی ، کمی ابری به تدریج تمام ابری ، توام با باد و مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

پیش‌بینی دریایی شمال غرب خلیج‌فارس
رییس گروه پیش بینی هواشناسی خوزستان گفت: آسمان مناطق ساحلی و شمال غرب خلیج فارس در ۲۴ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می شود.
جهت باد شمالی از روز پنجشنبه، جنوب شرقی خواهد بود. سرعت باد ۱۵ تا ۳۰ و حداکثر ۳۵ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج ۴۵ سانتیمتر تا ۹۰ سانتیمتر و گاهی ۱۰۵سانتیمتر و دید افقی چهار تا ۱۰ کیلومتر خواهد بود.
بنابراین گزارش در شبانه روز گذشته امیدیه در جنوب شرق خوزستان با ۲۶.۹ و دهدز و ایذه در شمال شرق خوزستان با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط گزارش شده اند.
در این مدت حداکثر دمای اهواز ۲۶.۲ و حداقل به ۱۱.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

برچسب‌ها هواشناسی پیش بینی هواشناسی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی پیش بینی هواشناسی خوزستان اهواز هواشناسی پیش بینی هواشناسی خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مرادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با عبور سامانه بارشی و افزایش پایداری جو آسمان استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده عمدتا صاف تا کمی ابری گاهی به خصوص در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: بررسی آخرین خروجی الگوهای پیش بینی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه استان مرکزی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

دیگر خبرها

  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان