Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: عده‌ای مزدور، و ابسته و اوباش حتی به مدرسه دخترانه هم رحم نکردند و بهترین پاسخ را به آنها مردم دادند. ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جریان سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط زندگی زلزله زده روستاهای آذربایجان شرقی گفت: دلم می‌خواست هر چه زودتر از نزدیک بیاییم و اداره امور را مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از مردم این خطه به خصوص مردم  میانه و سراب و همه روستاییان که در مشکلات زلزله قرار گرفتند سپاسگزاری کنم.

وی افزود: نکته دوم برای من حضور مردم در اهپیکایی عظیم بود. روز گذشته خدمت رهبری بودم، هنگام  خداحافظی به ایشان گفتم فردا عازم تبریز هستم، فرمود: راهپیکایی مردم در تبریز بسیار شکوهمند بود. یک راهپیمایی بزرگ که از این خطه شروع شد و سراسر کشور را فرا گرفت. انصافاً جای سپاسگزاری و تشکر دارد.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: مردم برای کشور و نظام و امنیت خودشان،‌ برای ناموس و استقلالشان واقعاً فداکار هستند. چگونه این مردم دشمن را مأیوس کردند، حالا ما به خاطر اطلاعاتی که داریم مقداری بیشتر از مردم بدانیم که دشمن چه سرمایه‌گذاری عظیمی برای این مسئله کرده بودند، آنها 2 سال آموزش دادند، پول می‌فرستادند،  بمباران تبلیغاتی کردند و از سوی دیگر فشار اقتصادی وارد کردند تا مردم را عصبانی کند و آنها را به خیابان بفرستند. آرزوهایی داشتند و فکر می‌کردند اگر حادثه‌ای پیش بیاید کار نظام تمام است.

روحانی با اشاره به موضوع سهمیه‌بندی بنزین گفت: در شب جمعه این طرح اجرا شد و روز جمعه اصلاً در این فاز نبودند که چه خبر است. از غروب جمعه برخی حرکت‌ها مشاهده شد. اینها با همه قدرت از شب شنبه وارد عمل شدند با همه توان و قدرت. فکر می‌کردند ماه‌ها طول می‌کشد و جنگ داخلی راه می‌افتد. فکر کرد‌ند با آتش زدند و اموال مردم را خورد کردند می‌توانند استقلال و آزادی را از مردم بگیرند و مردم را تسلیم کنند. مردم با صراحت و با عملشان نشان دادند که این ملت در برابر فشار و توطئه خارجی تسلیم نخواهد شد. حال ممکن است نقد داشته باشند و درست هم باشد و حق‌شان هم است نصحیت و بیان کنند اما اینکه عده‌ای بخواهند از شرایط به وجود آمده سوء استفاده کرده و امنیت را دچار خدشه کنند، نمی‌شود، آنها حتی به مدرسه دخترانه هم رحم نکردند،  ووقتی عده‌ای مزدور، وابسته و اوباش چنین رفتار می‌کنند و بهترین پاسخ را مردم دادند.

وی اضافه کرد: البته نیروهای امنیتی وانتظامی و وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه و ارتش هم در صحنه هستند ولی مشت گره کرده مردم و قدرت ملی را حضور مردم نشان داد.

این خبر تکمیل می‌شود ...

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی

حسن روحانی در دیدار دوره‌ای با معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   به گزارش سایت حسن روحانی او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.   موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.   اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • امروز کسی قدرت پاسخ به ایران را ندارد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر