Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اقدامات بسیج در حوزه کمک به محرومان گفت: طرح‌‌های محرومیت‌‌زدایی سپاه در شهرهای مرکزی مازندران اجرایی شد. ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، سرهنگ پاسدار جابر عسگری امروز همزمان با هفته بسیج در مراسم افتتاح 6 خانه محروم شهرستان با بیان اینکه هر یک از خانه‌‌ها برای محرومان هدیه رهبری بوده که همزمان با هفته بسیج افتتاح و به بهره‌برداری رسید اظهار داشت: برای اجرای فرمان رهبری در این شهرستان با کمک بسیجیان گام‌‌های مهمی در امر محرومیت‌‌دایی در دست اجرا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم شرمنده امام راحل نباشیم و با کارهای محرومیت‌‌زدایی در عرصه گام دوم انقلاب نزدیکتر شویم.

رئیس بسیج سازندگی سپاه آمل نیز با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج 6 واحد خانه محروم در 6 روستا بخش مرکزی، دشت سر و دابودشت آمل به بهره‌برداری رسید، افزود: این واحدها از 50 تا 80 متری در روستاهای پاسکی محله، کته پشت، وسطی کلا، عرب خیل، مطهر و کاشی محله احداث شدند.

احمد علی یگانه با اعلام اینکه برای ساخت این شش واحد بالغ بر 540 میلیون تومان برآورد هزینه شد، گفت: به‌ازای هر یک از واحدها 30 میلیون تومان با مجموع 180 میلیون تومان از سوی کمیته امداد و مابقی با کمک مجمع خیران محرومیت‌‌زدایی بسیج سازندگی تامین شده است.

محرومیت زدایی و بسیج سازندگی در اولویت سپاه اصفهان استنهمین بیمارستان صحرایی سپاه گلستان در شهرستان مینودشت افتتاح شدآمادگی ‌سپاه خوزستان برای کمک به تنظیم بازار

وی ادامه داد: ساخت هر یک از این واحدها با پشتیبانی فرماندهی و با تلاش بسیجیان جهادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در چهار ماه احداث شد.

یگانه از ساخت 13 واحد دیگر در مناطق مختلف آمل خبر داد و گفت: امسال با توجه به سهمیه آمل تعداد 32 واحد با بهره‌برداری 14 واحد در هفته دفاع مقدس و شش واحد در هفته بسیج مجموعا 19 واحد به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه آمل خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر امر محرومیت‌زدایی برنامه ادامه بهره‌برداری این واحدها را در ایام الله دهه مبارکه فجر دستور کار داریم.

انتهای پیام/ 684/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام