Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کریمی پاسور تیم والیبال پیکان تهران پس از پیروزی این تیم برابر خاتم اردکان، گفت: بازی خوبی بود و همانطور که دیدید تیم خاتم بازیکنان خوبی دارد که والیبال قابل قبولی را از خود ارائه می‌کنند. خوشحالم‌ که دومین بازی خود در سالن جدید را نیز با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیم پیکان در اوایل ست‌های دوم و سوم امتیازات زیادی را از دست داد و سپس موفق به کسب نتیجه شد؟ گفت: ما تیم‌ جوانی داریم و به همین دلیل باید با آمادگی کامل ذهنی والیبال بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو ست کمی تمرکز خود را از دست دادیم و به همین دلیل تیم خاتم امتیازات قابل توجهی کسب کرد.

ملی‌پوش تیم پیکان تهران درباره سقف کوتاه سالن ساپکو نیز گفت: به نظرم این شرایط برای هر دو تیم وجود دارد. ضمن اینکه اگر استاندارد نبود فدراسیون قبول نمی‌کرد بازی‌های لیگ در اینجا برگزار شود. به نظرم مشکلی از این جهت وجود نداشت.

او در پایان گفت: تیم جوانی داریم و خوشحالم که در این بازی نیز به برد رسیدیم. از الان باید به بازی هفته بعد فکر کنیم. باید تمرکز کافی داشته باشیم چون تیم کم تجربه‌ای هستیم.

کد خبر 4782909 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال جواد کریمی والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال مارک ویلموتس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال نساجی مازندران تیم ملی فوتبال عراق وزارت ورزش و جوانان کشتی فرنگی فدراسیون والیبال کشتی آزاد فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس از سقوط دوباره به جان عنایتی افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان پایتخت که در چند بازی متوالی با کسب پیروزی های خوب توانستند خود را در جدول رده‌بندی لیگ تا حد زیادی بالا بکشند و از منطقه خطر دور شوند، حالا چند هفته‌ای است از نظر نتیجه‌گیری چندان شرایط خوبی ندارند و دو باخت متوالی در بازی های اخیر هم آنها را نگران کرده است.

پیکان در دو هفته گذشته با دو گل دیرهنگام مقابل شمس‌آذر در قزوین و آلومینیوم در تهران بازنده شد تا 6 امتیاز حساس را از دست بدهد. خودروسازان با اندوخته 25 امتیازی در رده دوازدهم قرار دارند و با توجه به 22 امتیازی بودن نساجی، استقلال خوزستان و فولاد و البته با نگاهی به بازی های آینده آنها همچنان نگرانی هایی بابت سقوط شاگردان عنایتی وجود دارد.

پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر با ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد. 4 تیمی که هرکدام برای بهبود جایگاه خود در جدول تلاش خواهند کرد. از طرف دیگر یکی از بازی‌های پیکان با رقبای مستقیم خود یعنی فولاد خوزستان در اهواز است و بازی آخر این تیم هم با استقلال تهران است که برای قهرمانی تلاش می‌کند.

رضا عنایتی سرمربی پیکان در تمرین روز گذشته تیمش هم نگرانی خود بابت کسب نتایج ضعیف در دو هفته گذشته را به بازیکنان گوشزد کرده و حالا خودروسازان برای بهبود شرایط شان باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا از خطر سقوط رهایی یابند.

دیگر خبرها

  • ترس از سقوط دوباره به جان عنایتی افتاد!
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!