Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی به مشکلات مالی این ماه‌های تیمش واکنش نشان داد.

فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: تمرینات خوبی را برای بازی با شاهین انجام دادیم و فارق از مشکلات مالی که داریم، تمرینات خود را به صورت مستمر انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مشکلات مالی که در این چند ماه گریبانگیر تیم شده است، به شدت ما را اذیت می‌کند. الآن در بحث ایاب و ذهاب و رزو هتل مشکل داریم و همچنان بلیت برای رفتن به بوشهر تهیه نشده است. کمتر از ۴۸ ساعت به بازی باقی مانده، اما این مشکلات هنوز برطرف نشده است.

شاید تیم های نفتی بعد از نیم‌مفصل قادر به ادامه حیات نباشند

کمالوند ادامه داد: این بحث‌ها را هر هفته نیز داریم. مشکل تهیه دارو هم در تیم وجود دارد و بچه‌ها برای رفتن به فیزیوتراپی مشکل دارند  و هزینه‌های جاری را باشگاه نمی‌تواند فراهم کند. کار سخت شده و به نظر من این رویه، تیم داری نیست. تصور می‌کنم اگر این روند ادامه داشته باشد، این ۳ تیم نفتی بعد از نیم فصل قادر به ادامه حیات نباشند. متاسفانه مسائل فنی نیز تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته است.

کار از دست مان در رفته است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: هر هفته به جای این که تمرکزم را روی آنالیز تیم حریف و تیم خودم بگذارم، مدام به این فکر می‌کنم که آیا بلیت هواپیما تهیه شده است؟ هتل را رزو کردیم؟ آیا توانستیم دارو تهیه کنیم و فیزیوتراپی بازیکنان را انجام دهیم؟ به نوعی می‌توان گفت که کار از دست مان در رفته است. با این حال نگذاشتیم ثانیه‌ای در تمرینات وقفه ایجاد شود. 

بیشتر بخوانید:  وضعیت مصدومان پارس جنوبی برای دربی بوشهر/ مهاجم جمی‌ها غایب احتمالی

مشکلات مالی در پارس جنوبی، لوث شده است

کمالوند درخصوص اینکه گفته می‌شود، خودش و برخی دیگر از اعضای تیم به صورت شخصی در این مدت هزینه‌ها را متقبل شده اند، بیان کرد: خب اگر این کار را نکنیم، چه کار کنیم؟ وقتی کاخابر کاکاشویلی مصدوم شده و باید به فیزیوتراپی برود، اما باشگاه پولی نمی‌دهد، خب چه کسی باید این کار را بکند؟ کاخا در تیم ما مصدوم شده و نمی‌توانم به او بگویم خودت برو مراحل درمانی ات را انجام بده. اگر موضوع هتل را هم ایوب چراغی، سرپرست تیم هماهنگ نکند، چه کسی این موضوع را انجام خواهد داد. فردا به بوشهر نرویم؟ به نظر من مشکلات مالی در پارس جنوبی، لوث شده است.

همه وزارت خانه ها به تیم های شان کمک می کنند اما وزارت نفت نمی تواند؟

کمالوند درباره ممنوعیت کمک‌های مالی وزارت خانه نفت، به تیم‌های لیگ برتری فوتبال، بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی و مدیر عامل این مجموعه هر کاری که از دست شان بر می‌آمد، انجام دادند. اما یک منع قانونی برای کمک کردن دارند و من به عنوان مربی تیم، یک سوال برایم رخ داده و دوست دارم جوابم را دریافت کنم. اگر کمک کردن وزارت خانه‌ها به تیم های حرفه‌ای ممنوعیت دارد، چطور وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس کمک می‌کند؟ چطور وزارت صنایع به تیم‌ها تحت پوشش خود کمک می‌کند؟ این تیم‌ها از کجا کمک می‌گیرند؟ چطور وزارت صنعت می‌تواند کمک کند، اما وزارت نفت ممنوعیت دارد؟ 

فقط می توانم چراغ تمرینات  تیم را روشن نگه دارم

او گفت: تنها کاری که می‌توانم به عنوان مربی تیم انجام دهم، این است که چراغ تمرینات تیم را روشن نگه دارم. این مشکلات در انگیزه بچه‌ها تاثیر گذاشته است و متاسفانه کارایی صد در صدی خود را نتوانستند نشان دهند. ما مشکلی در قرارداد بچه ها نداریم، اما باید گفت که مبلغ قرارداد ۱۴ بازیکن تیم، زیر ۳۰۰ میلیون تومان است. مهدی ترکمان ۲۵۰ میلیون، متین کریم زاده که اتفاقا بازیکن ثابت تیم هم هست، ۷۰ میلیون تومان و فریبرز گرامی ۳۰۰ میلیون تومان و به همین شکل قرارداد دیگر بازیکنان نیز کم است. پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد این بازیکنان مگر چقدر شده است. جمع همه این مبالغ ۸۰۰ میلیون تومان هم نیست. حالا شما ببینید یکی از تیم‌های بالا نشین جدول بازیکنی با رقم ۱۰ میلیارد تومان جذب می‌کند که به اندازه کل بودجه برخی دیگر از باشگاه‌ها است. نوش جان شان! اشکالی ندارد، اما پول بازیکنان ما را هم پرداخت کنند.

کمالوند با اشاره به مسدود شدن حساب باشگاه پارس جنوبی، گفت: به خاطر بدهی از نقل و انتقالات محروم شدیم و امروز نیز حساب باشگاه را مسدود کردند. نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. این ۲-۳ بازی را هم تا نیم فصل تحمل می‌کنیم و بعد از آن به خدا توکل می‌کنیم.   

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در استان خبر داد و گفت: راه‌اندازی این خانه‌ها تجربه‌ای موفق و کارآمد در دولت سیزدهم و در کنار سازمان حفاظت محیط زیست در رسیدن به اهداف سازمان نقش بسزا و پر رنگی را ایفا می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اسدالله حاتمی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محیط زیست در شرایط کنونی به یک موضوع پر چالش اجتماعی با ماهیت پیچیده و چند وجهی و دارای دامنه تاثیرات وسیع مبدل شده و مدیریت آن به مشارکت گسترده و همه جانبه همه اقشار و گروه‌های مختلف اجتماعی  و در نهایت به مردمی‌سازی محیط زیست نیاز دارد.  

وی افزود: قطعا بدون جلب مشارکت، همراهی و همدلی هدفمند و اثربخش مردمی، دولت‌ها امکان مدیریت مطلوب امور محیط زیستی را ندارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی فراهم کردن بسترهای قانونی، حمایت‌های حقوقی، آموزش و توانمندسازی، تأمین حداقل امکانات کالبدی و سخت افزاری و ساماندهی فعالیتها  را از جمله الزامات اساسی برای جلب مشارکت مردم عنوان کرد و گفت: در این مسیر باید در عموم اقشار مختلف ایجاد انگیزه نمود و در یک کلام در جهت تقویت هویتهای محلی برای رسیدن به اهداف عالیه کوشید.  

وی، محیط زیست را با مفهوم محل حضور مردم به دنبال تحقق شعار متعالی، محیط زیست مردم پایه، هوشمندانه و فناورانه  عنوان کرد که می‌تواند با ایجاد فضایی فرهنگی و پرنشاط، موجبات حضور آگاهانه، داوطلبانه و موثر مردم در عرصه محیط زیست را فراهم کرده و به ایجاد زمینه مدیریت محلی حفاظت و بهسازی محیط زیست کمک کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست برای تحقق و دستیابی به این اهداف، پیشنهاد راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست در سراسر کشور را ارائه داد که خوشبختانه استان خراسان جنوبی به عنوان اولین استان، اقدام به راه‌اندازی این خانه در محل اداره کل حفاظت محیط زیست کرد.

حاتمی گفت: خوشبختانه با بهره‌گیری و تجمیع ظرفیت‌های فرهنگی ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها و شهرستان نظیر مراکز بازدید کنندگان، بخش نمایشگاهی موزه‌های تاریخ طبیعی، کتابخانه‌ها، مراکز تشکل‌های محیط زیست و همچنین  با حضور و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و... این مراکز گسترش یافته و به تدریج با کنشگری شهروندان، تشکل‌ها، فعالان محیط زیست و به ویژه نیروهای تسهیلگر محلی تربیت شده، مدیریت اجرایی این خانه‌ها نیز به مردم واگذار شده و درحال فعالیت در حوزه  محیط زیست است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی زمینه فعالیت این خانه‌ها را آموزش و افزایش سطح دانش محیط زیستی عمومی، اجرای فعالیت‌های مشارکت محور، جلب مشارکت خیرین و ترویج فرهنگ وقف محیط زیستی، زمینه‌سازی، ترویج و ایجاد بستر مناسب برای توسعه کمی و کیفی تشکل‌های مردم نهاد محیط زیست و ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی محیط زیست، تشکیل کمیته‌های تخصصی حسب موضوعات و چالش‌های محیط زیستی هر منطقه و بهره گیری از مشاوره و نظرات کارشناسی فعالان و صاحبنظران عرصه محیط زیست و... عنوان و اظهار امیدواری کرد با مشارکت فعال همه دغدغه‌مندان محیط زیستی در استان به رفع و یا کاهش چالش‌های زیست محیطی استان کمک کنیم.

وی بیان کرد: از ابتدای راه‌اندازی این طرح در کشور، خوشبختانه تاکنون 50 خانه محیط زیست در استان راه‌اندازی شده و علاقمندان و دغدغه‌مندان محیط زیست می‌توانند به مراجعه به این خانه‌ها ، علاوه بر دیدار با مسئولین و کارشناسان حوزه محیط زیست به  ارائه پیشنهادات، نظرات و راهکارهای خود در جهت حفاظت هرچه بهتر از محیط زیست بپردازند.

انتهای پیام/257/

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت جلوگیری شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • ادامه حیات حوزه معدن در گرو فناوری و نوآوری
  • پنج نشانه‌ای که شاید وجود موجودات فرازمینی را ثابت کند
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست