Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلیرضا قریشی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: وزنه برداری خوزستان روزهای خوبی را پشت سر می گذارند و وزنه برداران ما تاکنون در میدان های مختلف عملکرد خوبی داشتند اما با این وجود هنوز تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله داشته و باید ضعف‌هایمان را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی رقابت های المپیک ۲۰۲۰، رشته‌های المپیکی خوزستان همچون وزنه برداری نیازمند حمایت هرچه بیشتر هستند تا بتوانند افتخارآفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزستان همواره یکی از قطب‌های وزنه برداری کشور بوده و برای رسیدن به جایگاه واقعی باید هیات‌های شهرستانی خود را فعال‌تر کنیم.

وی گفت: این هیات امسال تاکنون بیش از ۷۰ درصد از اهداف برنامه ریزی شده خود را محقق و حدود ۴۰ درصد در این رشته نسبت به سال های گذشته رشد داشتیم.هیات وزنه برداری خوزستان امسال در تمامی رده‌های سنی در رقابت‌های کشوری تیمداری کرده و عنوان‌های خوبی را نیز برای این استان به ارمغان آورد.

قریشی با بیان اینکه امسال تاکنون ۱۰ نشان آسیایی و جهانی توسط وزنه برداران خوزستان کسب شده افزود:در رقابت های استعدادهای برتر کشور نیز وزنه برداران استان موفق به کسب یک نشان طلا، یک نقره و چهار نشان برنز شدند.

وی بیان کرد: وزنه برداری آقایان و بانوان خوزستان به لحاظ کمی و کیفی همچنان ضعف‌هایی دارد که برای کاسته شدن آن تلاش می‌کنیم.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان در خصوص شرایط سیدایوب موسوی پیش از مسابقات المپیک گفت: این وزنه بردار خوزستانی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا امتیازات لازم برای راه یافتن به المپیک را کسب کند البته ناگفته نماند که ایران در رشته وزنه برداری تنها ۲ سهمیه داشته و در دسته ۹۶ کیلوگرم سه وزنه بردار دیگر ایرانی در کنار سیدایوب شانس کسب سهمیه المپیک را دارند.     

نایب‌قهرمانی خوزستان در مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور

وی با اشاره به مسابقات وزنه برداری جوانان کشور که با حضور ۱۳۱ وزنه بردار در شهرکرد برگزار شد افزود: تیم منتخب خوزستان با کسب ۱۰ نشان رنگارنگ و کسب ۶۴۵ امتیاز به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان کشور دست یافت.

قریشی با بیان اینکه تنها با چهار اختلاف امتیاز نسبت به مازندران دوم شدیم گفت: تیم خوزستان در این دوره از رقابت‌ها یک نشان طلا، هشت نقره و یک نشان برنز کسب کرد.

برچسب‌ها وزنه برداری خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری خوزستان اهواز ورزشی وزنه برداری خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس

استاندار سمنان گفت: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان نیز برای مباحث و موارد آموزشی، همچنین تجهیز و نوسازی مدارس و مجتمع‌های آموزشی اعتبار بسیار مطلوبی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در در بازدید از مراکز آموزشی اظهار کرد: دولت سیزدهم همواره به حوزه آموزش و پرورش نگاه مثبت همراه با تقویت این بخش دارد که در سطح استان نیز در این راستا با یک رویکرد همه‌جانبه تقویت‌گرا و پیشرفت محور گام برداشتیم.

وی افزود: اگر امروز استان سمنان درصد باسوادی بالاتر از میانگین کشوری دارد، حاصل تلاش بیش از ۱۱ هزار نفر از معلمان و فرهنگیان استان است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: امروز ما کمترین آسیب اجتماعی را در مدارس استان داریم که کمک و تلاش و همراهی معلمان و فرهنگیان در این مقوله تأثیرگذار است.

هاشمی تصریح کرد: در محله‌های کم‌برخوردار شهر، گویش‌ها، فرهنگ‌ها، نگاه و تفکرات مختلف وجود دارند که اهمیت و سختی کار و تلاش شما معلمان و فرهنگیان در این مناطق به طور یقین بیشتر است.

وی ادامه داد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان نیز برای مباحث و موارد آموزشی، همچنین تجهیز و نوسازی مدارس و مجتمع‌های آموزشی اعتبار بسیار مطلوبی در نظر گرفته شده است.

استاندار سمنان گفت: همواره تلاش کردیم تا نگاه مثبت همراه با مساعدت، تقویت و همراهی و همکاری را در سطح استان با مجموعه آموزش و پرورش استان پررنگ کنیم و در این مسیر گام برداریم.

هاشمی اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگ با دانش‌آموزان به منظور مدیریت امور زندگی و افزایش صمیمت و پیگیری امور و رصد وضعیت آنان توسط معلمان و فرهنگیان، حائز اهمیت است.

کد خبر 749739

دیگر خبرها

  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس