Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@20:27:07 GMT

کتاب محمد امین (ص) رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۶۶۷۲

کتاب محمد امین (ص) رونمایی شد

این مراسم با حضور مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان، روحانیون و علمای سروآباد و منطقه هورامان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی سروآباد برگزار شد.

نویسنده این کتاب در حاشیه مراسم رونمایی اظهار داشت: کتاب محمد امین (ص) شرح کاملی از بیوگرافی، زندگینامه و سیره پیامبر (ص) است که در ۸۱۰ صفحه نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدامین میرزایی متخلص به میرزای هورامی، افزود: این کتاب به زبان هورامی نوشته شده و تاکنون یک هزار جلد از آن چاب، منتشر و در کتابفروشی شهرهای استان‌های کردستان و کرمانشاه توزیع شده است.

وی یادآور شد: تالیف و نوشتن این کتاب ۵ سال زمان برده و برای مسلمانان و کسانی که بخواهند از سیره و زندگینامه پیامبر مکرم اسلام (ص) آگاهی و اطلاعات کاملی داشته باشند، مرجعی مناسب و کافی است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز با تقدیر از این نویسنده نامی منطقه هورامان ابراز امیدواری کرد مسلمانان سیره پیامبر (ص) را الگوی زندگی خود قرار دهند تا در دنیا و آخرت رستگار شوند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز با تقدیر از نویسنده این کتاب بر لزوم حمایت از نویسندگان منطقه تاکید کرد و ۵۰ جلد از این کتاب را با اعتبار ۳۰ میلیون ریال خریداری و به روحانیون و ماموستایان منطقه که در مراسم حضور داشتند، تقدیم کرد.

محل دائمی نگهداری بزرگترین نسخه قرآن خطی کتابت شده غرب کشور از آثار حاج لقمان احمدی کاتب نامی منطقه هورامان نیز امروز در مراسمی افتتاح و مسوولان شرکت کنندگان از این اثر گرانبها بازدید کردند.

پل روستای رزاب با حضور مسوولان افتتاح شد

سرهنگ اردلان مبارکی مسوول بسیج سازندگی سپاه سروآباد گفت: برای افتتاح این پل ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی سپاه هزینه شده و باقی هزینه آن نیز از محل مشارکت اهالی روستا تامین شده است.

بازدید از مدرسه رزاب که توسط بسیج سازندگی سپاه سروآباد تعمیرات جزیی شده و برگزاری مانور زلزله در دبیرستان شهید کاظمی با حضور مسوولان شهرستانی و ادارات خدمات رسان از دیگر برنامه های آخرین روز هفته بسیج در سروآباد بود.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها سروآباد هفته وحدت پیامبر اکرم قرآن کریم سازمان بسیج مستضعفین کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سروآباد هفته وحدت پیامبر اکرم قرآن کریم سازمان بسیج مستضعفین کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی سروآباد هفته وحدت پیامبر اکرم قرآن کریم سازمان بسیج مستضعفین کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی گفت: خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

17 اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • ۳ عنوان کتاب حوزه صنعت نفت رونمایی می‌شود
  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • «سلین» دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند