Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که تفکر بسیجی در لایحه‌های مختلف جامعه تبلور پیدا کرده است، تصریح کرد: تفکر بسیجی در جامعه وکلا و قضات کشور نیز ریشه دوانده است.

"یدالله موحد" شامگاه ۶ آذرماه در گردهمایی حقوقدانان بسیجی استان کرمان با حضور رییس دیوان عالی کشور به مناسبت هفته بسیج گفت: شکل‌گیری بسیج در نظام جمهوری اسلامی یکی از الطاف خداوند تبارک و تعالی است و امروز بسیج در جمهوری اسلامی ایران به یک درخت تنومندی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که تفکر بسیجی در لایحه‌های مختلف جامعه تبلور پیدا کرده است، تصریح کرد: تفکر بسیجی در جامعه وکلا و قضات کشور نیز ریشه دوانده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اقدامات دستگاه قضاء در استان کرمان در راستای افزایش سطح دانش حقوقی و قضایی مردم و کاهش جرم و مراجعات به دستگاه قضایی گفت: در این راستا و از سال۱۳۹۳ به طور جدی قضات در مساجد سراسر استان کرمان حضور یافته و به سوالات حقوقی و قضایی مردم پاسخ می دادند که به مرور این اقدام به طرح هر مسجد یک حقوقدان تبدیل شد و امروز این طرح مورد توجه رییس قوه قضائیه قرار گرفت و آیت الله رئیسی دستور داده‌اند در سطح ملی این طرح پیاده شود.

وی ادامه داد: کمیته خانواده بسیج حقوقدانان استان کرمان حدود ۱۱۰ جلسه آموزشی شامل آموزش‌های زندگی، روابط زوجین، راهکارهای ارتباط والدین با فرزندان و ... را در سطح استان برگزار کرده است و اگر این مهم در سطح ملی اجرا شود در تحکیم خانواده موثر خواهد بود.

موحد کمک مالی به سیل زدگان، برگزاری همایش آسیب‌های اجتماعی، برگزاری اردوهای جهادی و ... را از دیگر اقدامات حقوقدانان بسیجی استان کرمان برشمرد و بیان کرد: همچنین در طی زمانی ۴ سال و ۴ مرحله، اعضای حقوقدانان و خانواده‌های آنها به زیارت عتبات عالیات رفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی رئیس کل دادگستری استان کرمان هفته بسیج سازمان بسیج حقوقدانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند گفت : این ابلاغ تاکنون اجرا نشده است و عمل به توصیه های ایشان سبب ریشه کنی فساد در کشور می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن روز معلم ادامه داد : شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

او افزود: در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی را از ویژگی‌های پهلوانان دانست.

امام جمعه موقت گرگان همچنین با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت:کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت 

او افزود : اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت شد، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

 

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان