Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:38:15 GMT

بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۷۱۰۷

بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است

ایسنا/کرمان جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که بسیج سرنوشت بزرگترین جنگ اخیر را به نفع جمهوری اسلامی تمام کرد، عنوان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد همواره فتنه‌هایی که در طول انقلاب رخ داد، با میدان داری بسیج روبرو شده و بسیج در برابر این فتنه‌ها ایستاده و نگذاشته انقلاب اسلامی شکست بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "محمد مطهری" شامگاه ۶ آذرماه در گردهمایی حقوقدانان بسیجی استان کرمان با حضور رییس دیوان عالی کشور به مناسبت هفته بسیج، با بیان اینکه بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور بوده و است، با یادآوری زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ اظهار کرد: امام راحل فرمان تشکیل سپاه پاسداران و سپس فرمان تشکیل بسیج را پس از پیروزی انقلاب اسلامی صادر کردند و امروز بسیج ۴۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که بسیج سرنوشت بزرگترین جنگ اخیر را به نفع جمهوری اسلامی تمام کرد، عنوان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد همواره فتنه‌هایی که در طول انقلاب رخ داد، با میدان داری بسیج روبرو شده و بسیج در برابر این فتنه‌ها ایستاده و نگذاشته انقلاب اسلامی شکست بخورد.

وی از اقدامات، خدمت‌رسانی‌ها و محرومیت‌زدایی‌هایی بسیج سخن به میان آورد و بیان کرد: بسیج همواره در بحران‌های طبیعی نیز در صف اول کمک به مردم قرار گرفته و به مردم امدادرسانی کرده است و حتی شاهد بوده ایم زمانی که کار نیروهای امدادی نیز به پایان می رسد، ای بسیج بوده که در منطقه حضور داشته و دوشا دوش مردم آسیب دیده قرا داشته است.

مطهری با بیان اینکه بسیج همواره میدان‌دار خدمت‌رسانی بوده است، تصریح کرد: یکی از اقدامات شایسته بسیج، اجرای طرح هر مسجد یک حقوق‌دان بوده که امروز خوشبختانه مورد توجه رییس قوه قضائیه نیز قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم فرهنگ خوبی را در این راستا در سطح استان کرمان و کشور ایجاد کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی هفته بسیج سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار داشت: لحظه به لحظه زندگی خود در محضر حق هستیم و تمام رفتار ما را می‌بینید و روزی در دادگاه الهی با ما برخورد خواهد شد.

روی اضافه کرد: هر چقدر از زمان عملیات وعده صادق می‌گذرد آثار و نتایج این عملیات را شاهد هستیم و هر چقدر بگذرد صدای شکستن صهیونیست‌ها و دشمنان بیشتر شنیده می‌شود.

امام جمعه آب‌پخش بیان کرد: اینکه چه تعداد موشک فرستاده شد و چه مقدار اثبات کرد و نکرد مهم نیست؛ تلاش دشمن این است که افکار به این سمت ببرد، اصل این است که با این عملیات غرور آفرین وعده صادق، قدرت و اراده و نیروهای مسلح ما به اثبات رسیده است.

رضایی افزود: این قدرت و شجاعت در دل ملت‌ها جوانه زد، هیمنه صهیونیست شکسته شد و قوت قلب مسلمان شده است؛ این مهم است و وظیفه‌ای که داریم نشر این پیام‌ها در جامعه امروز است و هر چقدر جلوتر برویم عظمت و اثر مثبت این عملیات بارز تر شود.

وی افزود: یکشنبه روز شورا است و از همه نمایندگان مردم تقدیر و تشکر می‌کنم، شورها، این نیروها که می‌توانند عرض اندام کنند یکی از برکات انقلاب اسلامی در تأیید سرنوشت خود و به اوج رساندن این برکات انقلاب اسلامی هستند و نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد.

امام جمعه آب‌پخش ضمن گرامیداشت روز خلیج فارس تصریح کرد: این خلیج تا ابد فارس خواهد ماند و تمامیت حفاظت از این مرزهای این کشور در مقابل دشمنان در این ۴۶ سال این یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

رضایی اظهار داشت: به همت شما مردم و بیداری مردم و بودن در صحنه در هشت سال دفاع مقدس که همه پشت عراق بودند این ملت با افتخار می‌گوید یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتاد.

وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر خاطرنشان کرد: اگر به دنبال تولید با کیفیت و جهش تولید و پیشرفت اقتصاد کشور هستیم باید تکیه کنیم به این کارگران پرتلاش و کارآمد؛ مسؤولان هم باید به دنبال رفع بیکاری و رفع معیشتی مردم باشند و خوب خدمت کنند و به این قشر زحمت کش کارگران است.

رضایی با گلایه از گرانی‌های افسار گسیخته افزود: مردم نسبت به برنامه دولت و کالا برگ گلایه دارند و این گلایه به تیم اقتصادی دولت داریم و باید به گلایه‌های مردم توجه کنید.

کد خبر 6089025

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند