Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از هرمزگان، عباس امینی‌زاده با اشاره به راه‌اندازی بخش‌هایی از طرح جامع انبوه‌بر حمل و نقل درون شهری از اوایل سال جاری، اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون افزایش رشد کمی و کیفی حمل و نقل عمومی درون شهری، اجرا و راه اندازی اتوبوس‌های جدید درون شهری، ایجاد تحول در شهر و رضایت مندی همشهریان  در حوزه حمل و نقل عمومی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در راستای طرح توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری بندرعباس، طبق مطالعه و نیازسنجی‌های انجام شده در شهرک بزرگ پیامبر اعظم(ص) و با توجه به جمعیت بالای متراکم در این منطقه از شهر با پیگیری‌های انجام شده تصمیم به راه‌اندازی خط اتوبوس در این منطقه گرفته شد.

شهردار بندرعباس خاطر نشان کرد: در حال حاضر و برای اولین بار راه اندازی اتوبوس‌های درون شهری در شهرک پیامبر اعظم (ص)، تعداد هشت دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل راحت همشهریان در این شهرک اختصاص داده شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: به دلیل پراکندگی نقاط مسکونی شهرک پیامبر اعظم(ص) و با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی بندرعباس همچنین جهت دسترسی راحت و أسان تعداد 20 ایستگاه برای توقف اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده است.

 سعید حسینی‌پور، رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس نیز در این ارتباز عنوان کرد: ساعت کاری اتوبوس ها از ساعات اولیه صبح و از شش صبح تا ١٣ و ۳۰ دقیقه ظهر و در بخش بعدی کار آنها از ساعت ١٥:٣٠ تا ۲۳ شب ادامه خواهد داشت. 

وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال افزایش خدمات حمل و نقلی به شهرک پیامبر اعظم (ص) هستیم،  گفت: از چندی قبل یک دستگاه اتوبوس به صورت مجزا کار جابجایی ساکنین شهرک پیامبر اعظم (ص) را جهت حضور در نماز جمعه از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) را انجام می دهد. 

 شهروندان این شهرک از طریق سامانه پیامکی 3000761761 می توانند به طور مستقیم جهت بیان پیشنهادات با سازمان در ارتباط باشند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتوبوس حمل و نقل حمل و نقل عمومی مسجد پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد