Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:32:32 GMT

فدرر: نادال بهترین بازیکن تاریخ تنیس می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۷۵۰۶

فدرر: نادال بهترین بازیکن تاریخ تنیس می‌شود

این بحثی است که در میان طرفداران تنیس رواج دارد و سال‌ها هم درباره‌اش صحبت خواهد شد: چه کسی بهترین تنیسور تاریخ است، راجر فدرر یا رافائل نادال؟

به نظر می‌رسد انتخاب در این زمینه بسیار دشوار است و دست کم تا زمانی که آنها بازنشسته شوند نمی‌توان گفت کدام بهتر بوده است اما بعید است آنها به این زودی تنیس را کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا یکی از این دو نفر گفته که از چه کسی به عنوان بهترین تنیسور دنیا یاد خواهد شد.


 فدرر در مصاحبه با TyC Sports آرژانتین گفته است که نادال در پایان دوران ورزشی‌اش، افتخارات بیشتری کسب خواهد کرد.


خبرنگار این شبکه به او گفت که بیورن بورگ و پیت سمپراس، اسطوره‌های تنیس، پیش‌بینی کرده‌اند که عنوان بهترین بازیکن تاریخ به فدرر می‌رسد اما این ستاره سوئیسی به رقیب اسپانیایی‌اش اشاره کرد: «من این بازیکنان را بسیار می‌ستایم. افتخار می‌کنم که از من به عنوان یکی از بهترین‌ها یاد می‌شود و برخی حتی من را بهترین می‌دانند اما نادال.

 

 


 آدم خوبی است و بازیکن بزرگی. چه کسی فکر می‌کرد نادال امسال هم 11 سال پس از آنکه تنیسور شماره یک دنیا شد، دوباره در رده اول قرار گیرد؟


همه مردم می‌گفتند او مصدوم خواهد شد، در رده‌های بالا نخواهد ماند و نمی‌تواند اوضاع خوبش را ادامه دهد اما او راهی پیدا کرد و یک فصل باورنکردنی دیگر را پشت سر گذاشت و امسال هم دو بار قهرمان گرند اسلم‌ها شد.


 خوشحالم با او مسابقه دادم، به‌ویژه بازی‌هایی که در ویمبلدون، اوپن فرانسه و حتی در استرالیا داشتیم. ما بازی‌هایی عالی انجام دادیم. او احتمالاً بهترین بازیکن تمام تاریخ خواهد بود. او تا این حد خوب است.»

تنیس رافائل نادال راجر فدرر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس رافائل نادال راجر فدرر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!

به گزارش "ورزش "، فودن تحت هدایت گواردیولا به یکی از بازیکنان درخشان و کلیدی منچسترسیتی تبدیل شد و روز گذشته توانست به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس از سوی انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی انتخاب شود که جایزه ارزشمندی برای او است.

بسیاری از خبرنگاران در نشست خبری روز گذشته گواردیولا که پیش از دیدار برابر ولورهمپتون برگزار شد سوالاتی را درباره این جازه اهدایی به ستاره سیتی و موفقیت و عملکرد او مطرح کردند که یکی از این سوالات با واکنش جالب سرمربی این تیم همراه شد.

خبرنگار از او پرسید که آیا فیل فودن پس از بازنشستگی بهترین بازیکن تاریخ سیتی خواهد بود و این سرمربی اسپانیایی گفت:« فودن هنوز جوان است، پس چرا تا پایان دوران حرفه‌‌ای فوتبالش صبر نکنیم و بعد ببینیم؟»

خبرنگار در واکنش به این پاسخ اظهار داشت:« چون شما تا آن زمان سرمربی منچسترسیتی نخواهید بود، پس چطور می‌توانیم چنین سوالی را از شما بپرسیم؟»

در اینجا بود که گواردیولا با طنز خاص و همیشگی‌اش مدعی شد:« خب، یادداشت کن. من شماره‌ام را به تو می‌دهم و بعدا با من تماس بگیر.»

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم