Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سبد حمایت معیشتی و یارانه نقدی هیچ ارتباطی با هم ندارند و ثبت‌نام‌ برای دریافت سبد حمایتی موجب قطع یارانه نقدی نمی‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد شریعتمداری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اگرچه تمکن مالی در پرداخت هدفمندی یارانه نقدی و سبد حمایت معیشتی دولت مورد توجه است اما این دو مجموعه هیچ ارتباطی با هم ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مجموعه پرداخت هدفمندی یارانه در سازمان هدفمندی یارانه انجام می‌شود و پرداخت سبد حمایت معیشتی بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و اینگونه نیست که اگر برای دریافت طرح حمایت معیشتی ثبت نام‌ کنند یارانه آنها قطع می‌شود.
وزیر کار درباره پرداخت سبد حمایتی به 60میلیون نفر، تاکید کرد: این واقعیت، غیرقابل انکار است.
وی اضافه کرد: ضریب خطای طرح‌های حمایتی در جهان چهار تا پنج درصد است و در رسیدگی ها تعلل نمیکنیم.
شریعتمداری تصریح کرد: در اینکه دولت یک ریال از افزایش قیمت بنزین را در بودجه عمومی هزینه نمی‌کند نیز تردید نیست.
وزیر کار درباره پرداخت سبد حمایت به زنان سرپرست خانوار، گفت: به همه زنان سرپرست خانوار که تک نفره باشند و درآمد آن زیر پنج میلیون تومان باشد، سبد حمایتی پرداخت شده است و چنانچه انجام نشده نباشد به زودی پرداخت می‌شود.
وی افزود: در بین برخی زنان سرپرست خانوار، کارفرمایانی وجود دارد که بیشتر از سه نفر برای آنها کار می‌کنند و سبد حمایتی برای آنها پرداخت نشده است.
شریعتمداری با بیان اینکه در پرداخت سبد حمایتی معیارهای مختلف مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: در مرحله اول اگر دسترسی به همه اطلاعات نداشتیم، با ثبت نام افراد برای دریافت سبد حمایتی، اطلاعات بانکی مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی تاکید کرد: هدف دولت این است که همه کسانی که دارای استحقاق هستند به هیچ عنوان از دریافت سبد حمایتی دور نمانند.
وزیر کار در ادامه تصریح کرد: ثبت نام در کد دستوری به معنی دسترسی به حساب مالی افراد نیست.
وی افزود: از مراکزی که اطلاعات افراد در آنجا ثبت شده استعلام می‌کنیم و این اقدام تنها مختص به حساب‌های بانکی افراد نیست و چنانچه افراد استحقاق داشته باشند، سبد حمایتی از دور اول برای آنها واریز می‌شود و در غیر اینصورت از طریق پیامک به آنها اعلام می‌شود.
شریعتمداری تاکید کرد: 60میلیون نفری که سبد حمایت معیشتی دریافت کردند به هیچ عنوان ریزش ندارند و اگر در بررسی‌های خود به این نتیجه برسیم که باید به بیش از 18میلیون نفر سبد حمایتی پرداخت شود، این اقدام انجام می‌شود.
وزیر کار درباره ضروت ثبت نام دریافت سبد حمایت با سیم کارت ثبتی سرپرست خانوار، گفت: سرپرست خانوار باید با سیم کارت مخصوص به خود این کار را انجام دهند تا ارتباط مطمئن و درگاه امنی برای برقراری ارتباط وجود داشته باشد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم