Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@03:46:43 GMT

گوشت قرمز با نرخ مصوب توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۷۷۵۶

صراط:

محمدرضا کلامی سخنگوی ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: در ستاد تنظیم بازار بیش از ۱۴ وزارت خانه و دستگاه‌های اجرایی حضور دارد و تصمیات فرا دستگاهی صورت می‌گیرد.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت وی ادامه داد: از ابتدای سال با برنامه ریزی، تامین کالا صورت گرفته است و مشکلی در تامین کالاهایی، چون روغن، شکر و برنج نداریم، زیرا واردات و تولید این کالاها به اندازه نیاز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلامی افزود: در حلقه توزیع نیز با شرکت‌های پخش، بنکداران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در طی ۲ هفته اخیرجلساتی برگزار شد و آن‌ها قول مساعد دادند که کالا به اندازه کافی با تخفیف در بازار عرضه شود.

وی افزود: نظارت‌های مستمر در بازار تا پایان ماه رمضان صورت می‌گیرد و هر هفته جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار می‌شود.

کلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۰ هزار تن برنج از محل ذخایر در شبکه‌های توزیع عرضه شد گفت: برنج را با نرخ ۶۳۰۰ تومان در اختیار شبکه‌های توزیع قرار می‌دهیم و آنان نیز ۶۵۰۰ تا ۶۷۰۰ تومان بستگی به کیفیت برنج در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی افزود: به همه شبکه‌های توزیع از جمله کارمندی و تعاونی اعلام کردیم تا اگر کالایی نیاز داشته باشند در اختیارشان قرار دهیم.

کلامی بیان کرد: ۵ تا ۷ هزار تن گوشت قرمز منجمد گوساله وارداتی از محل ذخایر به شکل سهمیه بندی و براساس اعلام اسامی وزارت کشور با نرخ ۴۰ هزار تومان در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار بیان کرد: علاوه بر کمیته امداد و بهزیستی هر دستگاهی تقاضا دهد گوشت به آن‌ها عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازار روغن به شدت رقابتی است بیان کرد: از محل ذخایر ۳۰ هزار تن روغن خام را در اختیار تولیدکنندگانی که راغب هستند تا روغن را با ۱۵ درصد تخفیف و زیر قیمت عرضه کنند قرار می‌دهیم، ما تاکید داریم تا سهمیه روغن به دست سرپرست خانوار برسد.

کلامی بیان کرد: ۳۰ هزار تن شکر با ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختیار شبکه توزیع قرار می‌گیرد تا مشکلی در تامین شکر در بازار وجود نداشته باشد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: گوشت قرمز ستاد تنظیم بازار صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان

ایسنا/لرستان معاون اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

سیروس ابراهیمی در حاشیه جلسه تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، کارگروه تنظیم بازار را یکی از کارگروههای مهم عنوان کرد و افزود: در این کارگروه معمولا مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت و نظارت مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم تولید گوشت مرغ بیش از نیاز استان است که باید به دیگر استان‌ها صادر شود، چالش بعدی ۱۰ درصد ارزش افزوده است که محل اختلاف سازمان جهاد کشاورزی و امور مالیاتی است که باید بررسی شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، گفت: کارخانجاتی که به تعهد خود در خصوص تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند سهمیه گندم آن‌ها قطع می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد