Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به بازی های دو هفته اخیر لیگ NFL.

طرفداری- از خط و نشان بالتیمور ریونز برای تیم های AFC تا ضعیف شدن شانس فینالیست فصل قبل برای حضور در پلی آف. در این دو هفته طبق معمول بازی های زیادی برگزار شد که به بررسی مهم ترین نتایج می رسیم. 

از مدافع عنوان قهرمانی یعنی نیوانگلند پتریتس شروع می کنیم. پتریتس ابتدا در هفته یازدهم با نتیجه 10-17 از سد فیلادلفیا ایگلز گذشت و سپس در دیداری حساس، 9-13 از سد دالاس کاوبویز گذشت تا به دهمین پیروزی اش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی پتریتس مقابل دالاس، بیست و یکمین پیروزی متوالی شاگردان بیل بلیچیک در خانه بود. پتریتس با 10 پیروزی و تنها 1 شکست صدرنشین دویژن AFC East و کنفرانس AFC است.

دیگر تیم مدعی امسال یعنی سن فرانسیسکو فورتی ناینرز در هفته یازدهم 26-36 آریزونا کاردینالز را شکست داد و سپس در حساس ترین دیدار هفته دوازدهم، با نتیجه مقتدرانه 8-37 از سد گرین بی و آرون راجرز گذشت. ناینرز در 11 بازی نخست خود، مانند پتریتس به 10 پیروزی و 1 شکست رسیده است که این رکورد، بهترین نتیجه تاریخ آنها در 11 بازی نخست فصل است.

جذاب ترین تیم این روزها بالتیمور ریونز است که با لامار جکسن، کوارتر بک آتشین خود می تازد. ریونز در این دو هفته 2 چالش نسبتا سخت داشت که در هر دو به بهترین شکل ممکن سربلند بیرون آمد. بالتیمور ابتدا در دیداری خانگی 7-41 موفق به شکست هیوستون تکسنز شد و سپس در لس آنجلس، 6-45 از سد فینالیست فصل قبل یعنی لس آنجلس رمز گذشت تا به نهمین پیروزی فصل برسد. رمز که این هفته متحمل پنجمین شکست فصل شد، کار سختی برای رسیدن به پلی آف دارد زیرا در دویژن NFC West، سن فرانسیسکو فورتی ناینرز و سیاتل سی هاوکس شرایط بسیار بهتری از آنها دارند.

سیاتل سی هاوکس که در هفته یازدهم مانند گرین بی پکرز استراحت خورده بود، در هفته دوازدهم 9-17 از سد فیلادلفیا ایگلز گذشت تا به نهمین پیروزی اش برسد. نیواورلینز نیز با شکست 17-34 تمپا بی باکنیرز و 31-34 کارولینا پنترز، مانند سی هاوکس به نهمین پیروزی اش در یازدهمین دیدار فصل رسید. یکی دیگر از تیم های این فصل که خیلی بی سر و صدا با اتکا به دفاع خوبش تا به اینجا نتایج بسیار خوبی گرفته است، بوفالو بیلز است که در هفته یازدهم 20-37 میامی دالفینز را شکست داد و در هفته دوازدهم موفق به شکست 3-20 دنور برانکوس شد تا در یازدهمین دیدار، به هشتمین پیروزی فصل برسد و شرایط بسیار خوبی برای رسیدن به پلی آف داشته باشد. از مینسوتا وایکینگز نیز نباید غاقل شد، تیمی که مانند بیلز تا به اینجا 8 پیروزی کسب کرده است و وضعیت بسیار خوبی در دویژن NFC North دارد.

از اتفاقات هفته یازدهم نیز می توان به جنجال بین تیم های کلیولند براونز و پیتسبورگ استیلرز اشاره کرد که باعث جریمه های بسیار سنگینی برای دو تیم و مخصوصا شخص مایلز گرت شد. نکته دیگر این است که سینسیناتی بنگالز هنوز نتوانسته است در این فصل پیروزی کسب کند که از این لحاظ بدترین رکورد تاریخش را به جا گذاشت.

نتایج کلی دیدارهای هفته یازدهم به شرح زیر است:

فیلادلفیا ایگلز 17-10 نیوانگلند پتریتس کلیولند براونز 7-21 پیتسبورگ استیلرز واشینگتن رد اسکینز 34-17 نیویورک جتس تمپا بی باکنیرز 34-17 نیواورلینز سینتس مینسوتا وایکینگز 23-27 دنور برانکوس میامی دالفینز 37-20 بوفالو بیلز ایندیاناپولیس کولتس 13-33 جکسن ویل جگوارز دیترویت لاینز 35-27 دالاس کاوبویز کارولینا پنترز 29-3 آتلانتا فلکنز بالتیمور ریونز 7-41 هیوستون تکسنز سن فرانسیسکو فورتی ناینرز 26-36 آریزونا کاردینالز اوکلند ریدرز 10-17 سینسیناتی بنگالز لس آنجلس رمز 7-17 شیکاگو برز لس آنجلس چارجرز 24-17 کنزاس سیتی چیفس

نتایج کلی دیدارهای هفته دوازدهم به شرح زیر است:

هیوستون تکسنز 17-20 ایندیانا پولیس کولتس آتلانتا فلکنز 35-22 تمپا بی باکنیرز بوفالو بیلز 3-20 دنور برانکوس شیکاگو برز 14-19 نیویورک جاینتس سینسیناتی بنگالز 16-10 پیتسبورگ استیلرز کلیولند براونز 24-41 میامی دالفینز نیواورلینز سینتس 31-34 کارولینا پنترز نیویورک جتس 3-34 اوکلند ریدرز واشینگتن رد اسکینز 16-19 دیترویت لاینز تنسی تایتنز 20-42 جکسن ویل جگوارز سن فرانسیسکو فورتی ناینرز 8-37 گرین بی پکرز نیوانگلند پتریتس 9-13 دالاس کاوبویز فیلادلفیا ایگلز 17-9 سیاتل سی هاوکس لس آنجلس رمز 45-6 بالتیمور ریونز

جداول دویژن های American Football Conference در انتهای هفته دوازدهم به شکل زیر است:

دویژن AFC Eastدویژن AFC Northدویژن AFC Southدویژن AFC West

جداول دویژن های National Football Conference در انتهای دوازدهم  به شکل زیر است:

دویژن NFC East

 

دویژن NFC North

 

دویژن NFC South

 

دویژن NFC West

 

جدول کلی American Football Conference به شکل زیر است:

جدول کلی National Football Conference به شکل زیر است:

 

بهترین حرکت های هفته یازدهم


بهترین حرکت های هفته دوازدهم


مطالعه یادداشت های مهم فوتبال آمریکایی:

قوانین فوتبال آمریکایی

معرفی تیم های حاضر در لیگ فوتبال آمریکایی NFL

نحوه انجام مسابقات در طول یک فصل

بهترین بازیکنان لیگ NFL

اصطلاحات رایج NFL

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین

کارآفرین آمریکایی در واکنش به اظهار امیدواری واشنگتن نسبت به پیروزی اوکراین بر روسیه، در پیامی کنایه‌آمیز از کاخ سفید خواست پیروزی را تعریف کند.

به گزارش ایسنا، «ایلان ماسک» میلیاردر آمریکایی در واکنش به ادعای کاخ سفید مبنی بر اینکه اوکراین می‌تواند در جنگ پیروز شود، از واشنگتن خواست «پیروزی» را تعریف کند.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا روز جمعه گفت: «مقامات آمریکایی بر این باورند که اوکراین در نهایت می‌تواند در این جنگ پیروز شود. اوکراین عزم پیروزی در این جنگ را دارد و ما هم برای دستیابی به این هدف از آن حمایت خواهیم کرد.»

در همین رابطه ایلان ماسک در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «پیروزی چه شکلی است؟»

این کارآفرین آمریکایی از آغاز جنگ اوکراین نسبت به امیدواری‌های واشنگتن به عملکرد کی‌یف تردید داشته است؛ از جمله به طرح صلح «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین که اوکراین در آن خواستار پس‌گرفتن تمامی مناطقی شده که روسیه از آغاز جنگ تحت کنترل خود درآورده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش