Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ابتدا در اوایل فصل جاری نام امره جان از فهرست بازیکنان یوونتوس در لیگ قهرمانان خط خورد و در ادامه نیز این بازیکن جای چندانی در ترکیب این تیم نداشته است. اخبار حاکی از تمایل دورتموند به خرید امره جان در فصل زمستان و پیشنهاد 30 میلیون یورویی آنها به یوونتوس است و این هافبک آلمانی نیز قصد دارد شرایط فعلی خود را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امره جان گفت: بازگشت در ماه های آتی به بوندسلیگا؟ به نظر من هرگز نباید گفت هرگز. باید بگویم که من از شرایط فعلی خود در تورین و یوونتوس راضی نیستم و به هر حال این اوضاع باید در ادامه فصل تغییر کند. چه در یوونتوس بمانم و چه نه، باید راه حل دیگری پیدا کنم تا این شرایط تغییر یابد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یوونتوس امره جان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!