Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افشین صادقی به دنبال پیوستن و حضور در لیگ هندبال اسپانیا است. تاریخ انتشار: 00:01 - 07 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۷۵۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، افشین صادقی ملی‌پوش هندبال ایران که تا چندی پیش در تیم الاهلی قطر حضور داشت، پس از پایان مسابقات انتخابی المپیک با توجه به اتمام قرارداد با این تیم قطری و عدم توافق با برخی از تیم‌های ایرانی این روزها در ایران به دنبال انجام مذاکره با چند تیم اروپایی برای پیوستن به این تیم‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی مذاکرات اولیه را با ۲ تیم اسپانیایی انجام داده است تا در تعطیلات کریسمس و هنگامی که روادید برای وی صادر شد راهی آنجا شود تا مذاکرات نهایی را با این تیم‌ها برای بستن قرارداد انجام دهد. حتی او با یکی از این باشگاه‌ها هم به توافقات اولیه خوبی دست یافته است.    گاسوو سوئیس و بیکوز ترکیه از دیگر باشگاه‌هایی است که صادقی سابقه بازی کردن را در آنها دارد.    سعید برخورداری دیگر بازیکن ایرانی است که در لیگ اسپانیا و تیم گوادالاراخا حضور دارد. بیشتر بخوانید: نوروزی‌نژاد: شانس و پتانسیل رفتن به جام جهانی را داریم انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افشین صادقی الاهلی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: «در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.»

به گزارش تسنیم، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود تا آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی