Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب تساوی تیم فوتبال لیورپول، اینتر به صعود امیدوار شد و بارسلونا به دور بعد راه یافت. ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با قطعی شدن صعود بارسلونا، برتری اینتر و توقف لیورپول در خانه به پایان رسید.

در گروه پنجم مسابقات، لیورپول در خانه با تساوی یک - یک مقابل ناپولی متوقف شد و فرصت صعود و صدرنشینی را به هفته بعد موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی با گل دقیقه 21 مرتنس پیروز به رختکن رفت و لاورن در دقیقه 65 گل تساوی لیورپول را به ثمر رساند. در دیگر بازی این گروه، سالزبورگ 4 بر یک خنک را برد. در جدول گروه پنجم، لیورپول با 10، ناپولی با 9 و سالزبورگ با هفت امتیاز شانس صعود دارند.

براساس این گزارش، در گروه ششم، بارسلونا در خانه 3 بر یک بوروسیا دورتموند را برد و صعودش را قطعی کرد. مسی در شب هفتصدمین بازی‌اش برای بارسا، پس از گلزنی سوارس در دقیقه 29، در دقیقه 33 گل دوم تیمش را به ثمر رساند و گریزمان در دقیقه 67 گل سوم میزبان را زد. سانچو در دقیقه 77 یکی از گل‌ها را جبران کرد. در دیگر بازی این گروه، اینتر با برتری 3 بر یک در خانه اسلاویاپراگ به صعود امیدوار شد. مارتینس در دقیقه 19، لوکاکو در دقیقه 81 و مجدداً مارتینس در دقیقه 88 برای اینتر و سوچک در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی برای اسلاویا گل زدند. در گروه ششم بارسای 11 امتیازی سرگروه شد و دورتموند و اینتر با هفت امتیاز در روز آخر شانس صعود دارند.

مسی با گلزنی در دیدار مقابل بوروسیا دورتموند دروازه 34 تیم متفاوت در لیگ قهرمانان را باز کرد و رکورد رونالدو را در این زمینه شکست.

چهارشنبه شب همچنین در گروه هفتم، لایپزیگ و بنفیکا به تساوی 2 - 2 رسیدند. در جدول این گروه، لایپزیگ 10 امتیازی صعودش را قطعی کرد و در هفته آخر رقابت بین زنیت و لیون هفت امتیازی خواهد بود. در گروه هشتم هم آژاکس با گل‌های زیاش در دقیقه 2 و پرومس در دقیقه 59، 2 بر صفر در خانه لیل به برتری رسید. در جدول این گروه، آژاکس با 10 و چلسی و والنسیا با هشت امتیاز در رده‌های اول تا سوم شانس صعود دارند.

لیگ قهرمانان اروپا| پیروزی امیدوارکننده زنیت در حضور 84 دقیقه‌ای آزمون/ تساوی چلسی در زمین والنسیا

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم

13 سال از صعود شیاطین سرخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (36.3MB)

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • توماس مولر پس از رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا: معمولا آدم ها در این سن روی ویلچر می نشینند / زیرنویس فارسی