Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@18:45:20 GMT

خلاصه بازی لیورپول 1-1 ناپولی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/20)

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۸۸۱۱

‍‍‍‍‍‍

خلاصه بازی لیورپول 1-1 ناپولی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/20).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره سابق بایرن مونیخ، در مورد نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. بایرن مونیخ و رئال مادرید فرداشب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.  

رئال با شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی یک چهارم نهایی به این مرحله رسیده و بایرن مونیخ هم آرسنال را از پیش رو برداشت تا راهی نیمه نهایی شود.

ماتئوس که به عنوان تحلیلگر و مفسر فوتبال فعالیت می‌کند به شانس تیم تحت هدایت توماس توخل برای صعود به فینال خوش‌بین است.

ماتئوس گفت: "منچسترسیتی از رئال مادرید قوی‌تر است، فکر می‌کنم بایرن از این قرعه خوشحال‌تر شده است. مطمئنم در حال حاضر جو فوق‌العاده‌ای در رختکن وجود دارد و این باعث می‌شود که نه تنها مادرید، بلکه لیگ قهرمانان اروپا را نیز ببریم."

او ابراز امیدواری کرد بایرن به فینال صعود کند:"من می‌خواهم فینال آلمانی را در لندن ببینم، به نظرم بازی خوبی خواهد بود. به دورتموند هم اعتماد دارم که باید به مصاف پاری سن ژرمن برود."

ماتئوس همچنین درمورد کارلو آنچلوتی گفت:"کارلو نه تنها یک مربی بزرگ است، بلکه یک فوتبالیست بزرگ بود. من مقابل او در میلان بازی کردم. و برای بازیکنان حرفه‌ای بود. او اکنون در رئال نقش یک پدر را بازی می‌کند، مانند یوپ هاینکس برای بازیکنان مونیخ چند سال پیش."

دیگر خبرها

  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم