Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطار لیگ نوزدهم با یک دیدار وارد ایستگاه یازدهم خود می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با یک دیدار وارد هفته یازدهم می‌شود که سایپا در تبریز مهمان ماشین‌سازی خواهد بود.
شاگردان رسول خطیبی در حالی از ساعت ۱۵:۳۰ در بنیان دیزل میزبان سایپا هستند که در ۵ بازی آخر خود تنها یک پیروزی کسب کرده‌اند و یک بار هم شکست خورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تبریزی با ۱۲ امتیاز در رده دهم قرار دارد و در صورت کسب پیروزی خانگی برابر حریف تهرانی خود، موقتا می‌تواند یک رده در جدول رده‌بندی صعود کند.
در سوی دیگر شاگردان ابراهیم صادقی اوضاع خوبی ندارند و ۵ هفته‌ای است که رنگ برد را ندیده‌اند. سایپا رده سیزدهمی با ۱۰ امتیاز، در ۵ تقابل آخر خود با ماشین‌سازی برنده نبوده و متحمل ۲ شکست و ۳ تساوی شده‌اند. تساوی برابر شاهین قعر جدولی در هفته دهم کار نارنجی‌پوشان را بیش از پیش سخت کرده است و سایپا اگر می‌خواهد به میانه‌های جدول بازگردد، باید در تبریز پیروز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ آزادگان و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.
ضمنا در نشست هیات مدیره مقرر شد که مهدی حسینی نسب در دیدار‌های باقی مانده هدایت نارنجی پوشان عهده دار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز