Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکلیف هشت تیم دیگر صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در شب پایانی مشخص خواهد شد.

طرفداری - پس از پایان هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تکلیف صعود هشت تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات مشخص شده است.

تاکنون صعود تیم های پاری سن ژرمن، رئال مادرید، بایرن مونیخ، تاتنهام هاتسپر، منچسترسیتی، یوونتوس، بارسلونا و لایپزیش به مرحله جذفی مسجل شده، که لایپزیش اولین حضورش در این مرحله از مسابقات را جشن خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار تیم لوکوموتیو مسکو، خنک، اسلاویا پراگ و لیل نیز از دور مسابقات حذف شده و حتی شانس حضور در لیگ اروپا را ندارند.

بررسی شرایط صعود تیم های حاضر در گروه های هشت گانه لیگ قهرمانان اروپا گروه صعود قطعی شانس صعود لیگ اروپا حذف به عنوان تیم اول به عنوان تیم دوم A پاری سن ژرمن رئال مادرید - کلوب بروخه (3) - گالاتاسارای (2) B بایرن مونیخ تاتنهام هاتسپر - ستاره سرخ بلگراد (3) - المپیاکوس (1) C منچسترسیتی - شاختار دونتسک (6) - دینامو زاگرب (5) - آتالانتا (4) - - D یوونتوس - اتلتیکو مادرید (7) - بایرلورکوزن (6) - لوکوموتیو مسکو E - - لیورپول (10) - ناپولی (9) - سالزبورگ (7) - خنک F بارسلونا - اینتر (7) - بروسیا دورتموند (7) - اسلاویا پراگ G لایپزیش (10) زنیت (7) - لیون (7) بنفیکا (4) H - - آژاکس (10) - والنسیا (8) - چلسی (8) - لیل

تاکنون سرنوشت صعود گروه های A و B مشخص شده و فقط تیم های دیگر باید برای سهمیه لیگ اروپا بجنگند.

در گروه C، شاختار دونتسک در صورت پیروزی مقابل آتالانتا صعود خواهد کرد. در صورت کسب نتیجه مساوی، اگر دینامو زاگرب در دیدار همزمان منچسترسیتی را شکست ندهد، صعود می کند. دینامو زاگرب تنها در صورتی صعود می کند که منچسترسیتی را شکست دهد و شاختار دونتسک موفق به غلبه بر آتالانتا نشود. آتالانتا نیز شرایط مشابهی با دینامو دارد و با کسب برد مقابل شاختار و عدم برد دینامو در دیدار همزمان صعود خواهد کرد.

در گروه D، اتلتیکو مادرید تنها در صورتی صعود نمی کند که بایرلورکوزن از سد یوونتوس عبور کند و خود نیز موفق به شکست لوکوموتیو مسکو نشود.

در گروه E، لیورپول با یک برد یا مساوی مقابل سالزبورگ صعود می کند. شکست مقابل سالزبورگ در چندین حالت امکان صعود این تیم را زنده نگه می دارد. ناپولی برای صعود به برد یا مساوی مقابل خنک نیاز دارد. ناپولی در صورت باخت و عدم برد سالزبورگ در دیدار همزمان نیز صعود خواهد کرد. اما اگر سالزبورگ در دیدار مقابل لیورپول پیروز شود و ناپولی و خنک مساوی کنند و هر 3 تیم 10 امتیازی شوند، ناپولی به عنوان تیم اول به دلیل شرایط بهتر در بازی رودررو صعود خواهد کرد. نتیجه برد احتمالی سالزبورگ مقابل لیورپول تکلیف دیگر تیم صعود کننده را روشن خواهد کرد.

در گروه F، با توجه به وضعیت بهتر اینتر در دیدار رودررو مقابل دورتموند، همه چیز در اختیار این تیم است. اگر دو تیم نتیجه مشابهی کسب کنند (برد، باخت، مساوی)، اینتر صعود می کند، در غیر اینصورت تیمی که امتیاز بیشتری در دیدار پیش رو کسب کند راهی مرحله بعدی می شود.

در گروه G، با وجود اینکه زنیت در حال حاضر بالاتر از لیون قرار دارد، اگر هر دو تیم در دیدار آخرشان پیروز شوند، زنیت بخاطر شرایط بدتر در بازی های رودررو مقابل لایپزیش و لیون حذف خواهد شد. زنیت برای صعود باید امیدوار باشد لیون در دیدار آخرش پیروز نشود و آن زمان شانس بیشتری برای صعود خواهد داشت.

در گروه H، هر سه تیم آژاکس، والنسیا و چلسی در صورت برد در دیدار آخرشان بدون توجه به نتیجه دیدار مقابل صعودشان قطعی خواهد شد. اگر هر دو بازی مساوی شود، آژاکس و والنسیا صعود خواهند کرد. در حقیقت آژاکس برای صعود به برد یا مساوی نیاز دارد و در صورت شکست در موردی صعود می کند که در دیدار همزمان چلسی پیروز نشود. والنسیا برای صعود به برد نیاز دارد. اگر مساوی کند، وقتی صعود می کند که چلسی پیروز نشود و اگر شکست بخورد، وقتی صعود می کند که چلسی نیز شکست بخورد. چلسی برای صعود به برد نیاز دارد. مساوی نیز در صورتی موجب صعود چلسی می شود، که والنسیا در دیدار همزمان شکست خورده باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس

به گزارش "ورزش سه"، اولین تیم استان کرمان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و سه تیم دیگر از این استان شانس صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی را خواهند داشت.

گل‌گهر سیرجان تیم پرستاره استان کرمان فردا در دیداری حساس مقابل فجرسپاسی قرار خواهد گرفت و شانس صعود به مرحله بعدی را خواهد داشت.

مس‌سونگون دیگر تیم استان کرمان مقابل هوادار لیگ برتری بازی خواهد کرد و به دنبال شگفتی‌سازی در جام حذفی خواهد بود.

مس کرمان و چادرملو اردکان دو تیم لیگ یک هم مقابل هم قرار خواهند گرفت و شانس صعود برای هر دو تیم وجود خواهد داشت.

استان کرمان بیشترین سهم را در بین تیم‌های حاضر در جام حذفی دارد و باید دید پس از مس رفسنجان کدام تیم می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال