Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@14:04:35 GMT

تمجید سرمربی شارلروا از کاوه رضایی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۹۰۶۶

کاوه رضایی مهاجم ایرانی شارلروا در ابتدای فصل وقتی به این تیم از بروژ برگشت، انتقادهای زیادی از او شد. چون مهاجم ایرانی در یک فصل برای بروژ تنها ۱۱ بار به میدان رفت و یک گل توانست به ثمر برساند.

اما کاوه برای رسیدن به ترکیب اصلی ۲ ماه زحمت کشید تا توانست جایگاه ثابتی در تیم پیدا کند. او در ۴ بازی گذشته برای شارلروا ۵ گل به ثمر رساند تا توانایی هایش را بار دیگر نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم بلحسین، سرمربی گورخرهای وحشی درباره مهاجم ایرانی‌اش گفت: او الگوی تلاش بی‌وقفه و از خود گذشتگی است. همیشه به همراه تیم تلاش می‌کند و هرچه می‌داند به بازیکنان یاد می‌دهد. واقعا باعث خوشحالی‌ام است که چنین بازیکنانی در تیم ما وجود دارد.

رضایی ۲ سال پیش بعد از درخشش به همراه شارلروا راهی کلوب بروژ شد. او در طی حضور یک ساله‌اش در این تیم به خاطر مصدومیت‌های متوالی‌ شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نداشت و در طول یک فصل تنها یک گل برای تیمش به ثمر رساند. او در ابتدای فصل جاری به صورت قرضی به شارلروا برگشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شارلروا بازی بلژیک سرمربی شارلروا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت، از مهدی خباز بدنساز ایرانی به عنوان مربی بدنسازی دعوت کرد تا در این تیم حضور داشته باشد.

آلکنو ۵۷ ساله در ۳ مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شود. آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال ۲۰۲۱ و تیم ملی ایران بود. زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

کد خبر 6098400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!