Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه رسمی نیروهای مردمی عراق، ابو مهدی المهندس معاون رئیس هیات الحشد الشعبی اعلام کرد که تمامی این نیروها تحت امر مرجعیت دینی هستند.

المهندس در بیانیه ای تاکید کرد: تمامی نیروهای الحشد الشعبی تحت فرمان مرجعیت عالی هستند و دستی را که بخواهد نزدیک آیت الله سیستانی شود قطع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق نیز گفت: هر کس فکر می کند می تواند به آیت الله العظمی سید علی سیستانی مرجعیت دینی در عراق لطمه بزند در توهم به سر می برد.

الخزعلی در توئیتی نوشت: هر کس فکر می کند می تواند به ساحت آیت الله سیستانی لطمه بزند در توهم است.

وی افزود: فرزندان مرجعیت که بر بزرگترین قدرت تاریکی پیروز شدند در میدان حاضر هستند.

کد خبر 4783061

منبع: مهر

کلیدواژه: ابو مهدی المهندس عراق الحشد الشعبی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی سوریه فلسطین عراق ایران روسیه ترکیه لبنان دونالد ترامپ عربستان سعودی نتانیاهو مایک پمپئو فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت روز گل محمدی و گلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم رویداد‌های گردشگری ملی کشور خبر داد.

علی مشهدی با اشاره به هویت و اصالت تاریخی شهرستان خمین افزود: گل محمدی و گلاب دو محصول راهبردی منطقه شهابیه در این شهرستان است.

او ادامه داد: با این پیشینه و با پیگیری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان، اداره شهرستان خمین، شورای اسلامی و دهیاری روستای شهابیه این رویداد در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور به ثبت رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان خمین عنوان کرد: بر این اساس هر سال، این جشنواره در روز‌های نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه به عنوان «روز گل محمدی و گلاب» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • احیای جایگاه مرجعیت علمی اهل‌ بیت در مکتب امام صادق (ع)
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه
  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها