Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از احداث خط انتقال آب غیر شرب به این بخش خبر داد.

علی بهمن‌نژاد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با راه‌اندازی این خط انتقال، برای ایجاد فضای سبز و تأمین نیازهای مردم جهت شستشوی قبور، از آب غیر شرب در آرامستان بندرعباس استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با این اقدام شاهد صرفه‌جویی قابل‌توجهی در مصرف آب شرب خواهیم بود، افزود: به‌منظور افزایش سرانه فضای سبز در آرامستان بندرعباس نیازمند استفاده از آب غیر شرب هستیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: در تلاش هستیم با اقدامات لازم و توسعه فضای سبز آرامستان، شاهد تحولات خوبی در این بخش باشیم که در این خصوص از شهروندان تقاضا داریم با خدمتگزاران خود در آرامستان همکاری لازم را انجام دهند.

بهمن‌نژاد تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده از طریق واحد فضای سبز آرامستان، از کاشت گونه‌هایی مانند کنوکارپوس و غیره که باعث ضرر به این محیط می‌شود، خودداری شده و از گونه‌های بومی که با آب‌وهوای منطقه سازگاری دارد استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: اجرای تفاهم‌نامه انتقال آب غیر شرب میان آب منطقه‌ای هرمزگان و سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با تأمین ۲۰ هزار مترمکعب در حال انجام بوده و تا دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در این نشست تصمیم گیری شد دبیرخانه مجمع مشورتی دوره‌های مختلف شورا‌ها تشکیل و اعضای شورای پژوهش برای مرکز پژوهش‌های شهر بندرعباس انتخاب شود.

وی با بیان اینکه نشست دبیرخانه هر دوماه یکبار برگزار می‌شود، افزود: این دو موضوع می‌توانند در زمینه تصمیم گیری‌های کلان شهری کمک کنند.

نظری گفت: از تجربه، تخصص و ظرفیت‌های مشورتی اعضای دوره‌های گذشته در کمیسیون‌های مختلف استفاده می‌شود.

منتخب بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر و قشم در شورای اسلامی نیز گفت: منتخبان مردم در شهر و روستا با تصمیم گیری‌های خوب و بموقع خود در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌توانند اتفاق‌های خوبی رقم بزنند.

فاطمه جراره افزود: شورا‌ها برای پیشبرد اهداف نظام نقش مهمی دارند و قانون گذار نیز برای آنها وظایفی را تعیین کرده است.

همچنین در این نشست اعضای دوره‌های گذشته و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس به تبادل تجربیات پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل