Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین اکبری بر تعیین تکلیف پرونده‌های مسن در زمان تعیین شده تاکید کرد و گفت: پرونده‌های مسن باید با جدیت و برنامه ریزی دقیق، در مدت زمان مشخص شده، تعیین تکلیف شوند تا در این زمینه دغدغه وجود نداشته باشد. تاریخ انتشار: 08:25 - 07 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۶۳۱ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان مازندران در جلسه فوق العاده شورای برنامه ریزی دادگستری استان مازندران با اشاره به عملکرد حوزه‌های قضایی استان بیان داشت: یکی از مزایای این جلسات، ارزیابی وپیگیری روند رسیدگی به پروند‌های شهرستان‌ها و همچنین شعبات حوزه‌های قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: رصد آمار ورودی و خروجی پرونده‌های دادگستری‌ها وعملکرد شعبات، کمک شایانی به شفاف سازی روند رسیدگی، جلوگیری از انباشت پرونده‌ها و همچنین پیگیری وحل وفصل پرونده‌های مسن خواهد کرد.

این مقام قضایی در استان مازندران همچنین تاکید کرد: پرونده‌های مسن باید با جدیت و برنامه ریزی دقیق، در مدت زمان مشخص شده، تعیین تکلیف شوند تا در این زمینه دغدغه وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به حجم پرونده‌ها در بعضی از شعبات افزود: معاونین که حوزه‌های قضایی استان را رصد می‌کنند باید با دقت و حساسیت ویژه‌ای به این مورد، ورود کنند تا شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها در شعب و دادگستری ها‌ی شهرستان‌ها باشیم.

وی همچنین به اولویت واهمیت موضوع نیابت‌های قضایی اشاره کرد و گفت: بعضا شاهد بعضی از نیابت‌های قضایی در استان هستیم که به کندی و طولانی مدت انجام می‌گیرد که این موارد نیز باعث اطاله دادرسی است و می‌توان با ایجاد یک شعبه ویژه نیابت قضایی، این مساله را به سرانجام رساند.

وی با بیان انیکه  ابلاغ الکترونیکی از اهمیت ویژه‌ای در استان مارندران برخوردار است، عنوان کرد: بیش از ۹۰ درصد ابلاغ‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و امید است با همکاری و جدیت همکاران قضایی و اداری، به بالاترین نقطه برسد.   بیشتربخوانید: پرونده‌های مسن قضایی استان مازندران تعیین تکلیف می‌شود   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرونده های مسن دادگستری استان مازندران اطاله دادرسی ابلاغ الکترونیکی تعیین تکلیف پرونده های مسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)

رییس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضویت یکی از اعضای شورای شهر به دلیل تخلف و داشتن پرونده قضایی، تا اطلاع ثانوی تعلیق و از حضور در شورای شهر منع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل  از روابط عمومی دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور در این خصوص افزود: بر اساس پرونده قضایی نامبرده در شعبه 102 کیفری بندر امام خمینی (ره) با اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال و عضویت در شورای شهر برای وی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی بی‌قانونی و ایجاد اخلال در امنیت روانی جامعه را برنمی‌تابد، افزود: بر این اساس با هر گونه تخلف بدون توجه به القاب و عناوین افراد برخورد خواهد شد.

به گزارش تسنیم، دادگستری خوزستان طی یک‌سال اخیر در راستای مبارزه با فساد اداری چندین مدیر در استان را بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان