Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:48:14 GMT

بسیج نقش تاثیرگذاری در عمران و آبادانی کشور دارد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۹۶۵۹

بسیج نقش تاثیرگذاری در عمران و آبادانی کشور دارد

سلیم کدخدا روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسیج یک واژه و مفهوم قرآنی است که حضرت امام خمینی(ره) آن را در درون اقیانوس بزرگ قرآن کشف و تقدیم ملت ایران کرده است.
 وی بیان کرد: بسیج در یک مقطع زمانی برای دفاع از ناموس و دفاع از تمامیت ارضی کشور با سلاح در مقابل دشمنان نقش‌آفرینی کرده و اما امروز شرایط متفاوت است و بسیج در عرصه‌های جهاد علمی و آموزشی، جهاد سیاسی، جهاد و مقاومت اقتصادی به ایفای نقش می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سرباز گفت: بسیج باید مخزن جمع‌آوری تمام امکانات در جهت اهداف تعالی کشور و همچنین گشایش راه ورود به قلب مردم باشد.

وی افزود: ایده بسیج همچون نهال مثمری با دستان تدبیر یک باغبان بزرگ انسانی، بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی در زمینی حاصلخیز به پهنا و وسعت دل نورانی و سرشت پاک ملت بزرگ ایران با نیت اخلاص غرس شد.

کدخدا بیان کرد: یکی از معیارهای فرهنگ بسیج تلاش مخلصانه است و بسیج مظهر خدمت و جهاد مدوام در راه آرامش،عزت،کرامت و امنیت مردم است.

وی گفت: بسیج متولی پدافند عامل در مواقع اضطرار و مسئول پدافند غیرعامل در شرایط عادی است.

فرماندار سرباز بیان کرد: بسیج, اختصاص به یک منطقه جغرافیایی و یک منطقه انسانی، طبقاتی و قشری ندارد.

وی به برنامه‌های اجرا شده هفته بسیج در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی اشاره کرد و افزود:غبارروبی یادمان شهدای وحدت، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج عشایری حضرت مریم(س ) و پایگاه مقاومت بسیج عشایری فاطمه الزهرا(س ) شهر پیشین، افتتاح پایگاه مقاومت عشایری شهید فولادی بازار تاج محمد رئیسی، توزیع بسته‌های کمک آموزشی بین دانش آموزان دوره ابتدایی مدرسه حضرت یوسف (ع ) بازار تاج محمد رئیسی، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید علی شیبک شهرداری پیشین و برگزاری نشست نهضت روشنگری در محل سالن فرهنگی ورزشی حوزه مقامت شهرپیشین با حضور بسیجیان بخشی از برنامه‌های گرامیداشت این هفته بود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان افتتاح سرباز سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان افتتاح سرباز سازمان بسیج مستضعفین سیستان و بلوچستان افتتاح سرباز سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد