Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه صبح خاطره و اختتامیه مسابقه کتابخوانی «اینک شوکران» با حضور همسر شهید ایوب بلندی در سینما مهر آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، برنامه صبح خاطره و اختتامیه مسابقه کتابخوابی اینک شوکران ویژه دانش آموزان دختر مقطع تحصیلی متوسطه به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان خوزستان دفتر آبادان و با حضور مدیر کل حوزه هنری خوزستان، همسر جانباز شهید والا مقام ایوب بلندی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، مدیر توسعه فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند و دانش آموزان دختر مقاطع تحصیلی متوسطه مدارس آبادان در سالن سینما مهر این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«سید مهدی ابطحی» دبیر کارگروه شب خاطره حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور در این آئین با تقدیر از دست اندرکاران این مراسم  اظهار کرد: برگزاری اینگونه محافل به بهانه کتابخوانی رویدادی مبارک و میمون است که امروز در آبادان رخ داده و با قدرت در سراسر استان های دیگر کشور نیز در حال اجرا است.

 

«شهلا غیاثوند» نیز در طی سخنانی خطاب به دانش آموزان و حاضران در این آئین، رهبر معظم انقلاب را چراغ راه ما در جامعه دانست و عنوان کرد: باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

 

همسر جانباز شهید ایوب بلندی افزود: دشمنان و برخی ها به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اما ما باید هوشیار باشیم چرا که تنها کسی که برای این مملکت می ماند و سنگ آسیاب این مملکت است رهبری انقلاب است.

 

وی با اشاره به اینکه همه شهدا در وصیت نامه های خود به حجاب و تبعیت از ولایت فقیه تاکید بسیار کرده اند افزود: همه دانش آموزان باید رهرو راه ولایت فقیه باشند و به سخنان ایشان گوش فرا داده و بیانات رهبری را چراغ راه زندگی خود قرار دهند و درس بخوانند و به حفظ حجاب توجه کنند چرا که ایران اسلامی سخت محتاج شما دانش آموزان است.

 

در این آئین به 15 نفر از دانش آموزان برتر در مسابقه کتابخوانی «اینک شوکران» هدایایی اهدا شد. در این مسابقه دانش آموزان دست نوشته های خود را در خصوص کتاب «اینک شوکران» (خاطرات شهید ایوب بلندی به روایت همسرش) ارسال کرده بودند.

 

همچنین زهرا صلواتی از دانش آموزان هنرستان دخترانه سمیه در این آئین نقاشی چهره شهید والا مقام بلندی را به همسر ایشان اهدا کرد که از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان دفتر آبادان تقدیر شد.

 

بهنام کاوه هنرمند تئاتر خیابانی آبادان نیز در این برنامه به اجرای نمایش «اسو» پرداخت که روایتگر شهدای هشت سال دفاع مقدس بود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن اغتشاشات اخیر در کشور اردبیل فهما مساجد اغتشاشات کتاب اینک شوکران منطقه آزاد اروند مسابقه کتاب خوانی کتاب خوانی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور پرشمار هنرمندان این استان در شهرستان شاهرود برگزار شد. رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین سطح کیفی تولیدات هنری هنرمندان استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد. تولیدی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074950 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان