Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه با بیان اینکه اینطور نیست که اطلاعات بانکی افراد را شخم بزنیم گفت: مردم نگران نباشند و درخواست بدهند. ثبت درخواست رسیدگی حق آنهاست و وظیفه ما است که بررسی کنیم.

 سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه با بیان اینکه اینطور نیست که اطلاعات بانکی افراد را شخم بزنیم گفت: مردم نگران نباشند و درخواست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت درخواست رسیدگی حق آنهاست و وظیفه ما است که بررسی کنیم. بررسی اطلاعات حساب‌های بانکی ارتباطی با یارانه ندارد.

حسین میرزایی در پاسخ به پرسش برخی مخاطبان مبنی بر اینکه «اگر آن دسته از افرادی که یارانه دریافت می‌کنند اما مشمول بسته معیشتی نشده‌اند، اجازه بررسی ریز حساب‌های بانکی را به وزارت رفاه بدهند، با مشخص شدن اطلاعات گردش مالی، احتمال حذف یارانه‌شان نیز وجود دارد یا خیر؟» اظهار کرد: ما حسابرسی نمی‌کنیم، بلکه درخواستی را به نظام بانکی کشور ارسال می‌کنیم و این درخواست به صورت سیستمی به بانک مرکزی می‌رود.

وی ادامه داد: این سوال از بانک مرکزی صورت می‌گیرد که آیا مجموع در آمدهای اعضای خانوار این فرد بالاتر از حدی است که تعیین کرده‌ایم یا خیر؟ که جواب می آید "بله" یا "خیر"، و بررسی در همین حد است.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه با بیان اینکه اینطور نیست که اطلاعات بانکی افراد را شخم بزنیم گفت: مردم نگران نباشند و درخواست بدهند. ثبت درخواست رسیدگی حق آنهاست و وظیفه ما است که بررسی کنیم.

میرزایی اضافه کرد: بررسی اطلاعات حساب‌های بانکی ارتباطی با یارانه ندارد و ما در حال حاضر تنها موضوع حمایت معیشتی را پیش می بریم.

جماران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر

حامد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بر همین اساس ۳۱۳ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد، گفت: این برنامه به صورت شاخص هر ماه در یکی از شهرستان‌ها اجرا می‌شود که برنامه شاخص این ماه استان گیلان در شهرستان رودسر و به میزبانی آستان مقدس امامزادگان امیر بنده کلاچای برگزار شد.

کد خبر 6094419

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی