Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بهارستان‌فر چهارشنبه‌شب در تجلیل از ۷۰ مربیان، داوران و بازیکنان برتر کاراته شهرستان افزود: ۶۰ باشگاه فرهنگی ورزشی و  ۱۰۰ داور و مربی ملی و بین‌المللی در آموزش و ارتقای ورزشکاران کاراته همکاری دارند.

وی با اشاره به اینکه آموزش افراد زیرپوشش جزو اولویت‌ها و نیاز اصلی این هیات است ادامه داد: برای موفقیت در رقابت‌ها باید بیش از گذشته مربیان و داوران آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کاراته یزد تصریح کرد: راه‌اندازی مدارس کاراته برای شناسایی، جذب و آموزش علاقه‌مندان از دیگر برنامه‌های محوری هیات است که با جدیت پیگیری می‌شود.

بهارستان‌فر اظهارداشت: اگر دانش مربیان با تجربه‌ای که دارند به روز شود شاهد  ارتقای بیش از  گذشته این رشته در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

وی گفت: توسعه کاراته در گرو توجه به فعالیت‌های آموزشی، ایجاد مدارس ، حمایت از باشگاه‌های قانونمند و فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای است که به خاطر اهمیت فراوان پیگیری می‌شود.

همچنین رئیس کاراته استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های خوبی که در این رشته وجود دارد بر ضرورت برنامه‌ریزی  و جلب همکاری همه علاقه‌مندان و پیشکسوتان در اجرای برنامه‌ها تاکید کرد.

علی کریمی افزود: کسب رتبه اول این هیات در سال ۱۳۹۷ در بین ۴۸ هیات ورزشی استان نشان دهنده تلاش تمام فعالان این رشته جذاب و همکاری خوبی است که وجود دارد و باید ارتقا یابد.

وی به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی، استعدادیابی و ارتقای داوران و مربیان تاکید کرد و بیان داشت: همدلی و همکاری خانواده کاراته نقش مهمی در تمام موفقیت‌ها دارد.

همچنین معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: برگزاری دوره‌های علمی و آموزشی و مسابقات معتبر ملی و بین‌المللی در توسعه کاراته نقش‌ زیادی دارد.

سید احمد هاشمی افزود:  بهره‌گیری از پیشکسوتان و تداوم برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ضروری است و باید توسط هیات استان پیگیری شود.

کاراته یک هنر رزمی است اما مانند خیلی دیگر از هنرهای رزمی بصوت یک ورزش هم تمرین می‌شود و مسابقات بین‌المللی دارد.

در حال حاضر افزون بر ۱۰۰ سبک‌ در کاراته وجود دارد و در واقع بازگشت همه آنها به چهار سبک اصلی و مادر از سبک‌های اصلی و کنترلی و یک سبک نیمه کنترلی است.

بطور کلی سبک‌های کاراته به  ۲ دسته کنترلی و غیرکنترلی تقسیم می‌شود.

در حال حاضر پنج هزار و ۵۰۰ نفر از کاراته کاهای دختر و پسر شهرستان‌های اردکان، یزد، ابرکوه ، اشکذر، بافق ،بهاباد، خاتم ، تفت، میبد و مهریز با همکاری مسئولان باشگاه‌های خصوصی و در چارچوب مقررات ورزشی هیات جذب و سازماندهی شدند.

استان یزد ۴۸ هیأت ورزشی و  ۷۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

۸۷ درصد از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان یزد در ۲۱ شهر زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها یزد ورزشی - رزمی کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد ورزشی رزمی کاراته یزد ورزشی رزمی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار تصاویری از یک ورزشکار کنار علی دایی با این تیتر که «فلان ملی‌پوش مدالش را به علی دایی اهدا کرد» حاشیه‌ساز شده است. برخی ورزشکاران قدیمی مدعی شدند این خانم نه عضو تیم ملی بوده و هست و نه مدالی بین‌المللی دارد که بخواهد به دایی اهدا کند! 

در همین اثنا مریم رنجبرساری، عضو سابق تیم ملی تیر و کمان در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد به همین شخص تاخت. به همین بهانه با او تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم. رنجبرساری به خبرنگار «اعتماد» گفت: ایشان چند سال پیش گفته قهرمان کاراته است، اما فدراسیون کاراته تکذیب کرد. معلوم نیست او از چه طریقی اسپانسر پیدا می‌کند، اما در بیوی اینستاگرامش نوشته قهرمان تیر و کمان است! بچه‌های کاراته هم برای من فرستادند و پرسیدند این را می‌شناسی؟ گفتم نه. اصلا بچه‌های کاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساری ادامه داد: خود من به دلیل اینکه پول اعزام و تجهیزات برای رفتن به مسابقات را نداشتم از تیم ملی کنار رفتم. مثل من زیاد بودند، اما اگر او به تیم ملی رفته احتمالا پول هزینه‌های خودش را داده و به تیم ملی رسیده! ملی‌پوش سابق افزود: او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند. برای من عجیب است او علی دایی را چطور پیدا کرده و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می‌بیند و بعد به دیدار ورزشکاری می‌رود. اما این ورزشکار اصلا مدالی نداشته است! شاید مدال استانی بوده است، اما نه بچه‌های کاراته و نه تیر و کمان می‌گویند او مدالی نیاورده است. من فقط به این فکر می‌کنم و از این ناراحتم چرا برای من که قهرمانی آسیا را داشتم اسپانسری نبود، اما برای ورزشکاران این شکلی دو تا سه تا اسپانسر پیدا می‌شود!

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های سنگین در تیر و کمان که خیلی‌ها از پس آن برنمی‌آیند و به ناچار خداحافظی می‌کنند، افزود: سال ۸۹ یا ۹۰ بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تیر و کمان تیمداری می‌کردند و من به عضویت استقلال درآمدم. رقابت بین این دو تیم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزدیکی داشتیم و در نهایت ما قهرمان شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال قرار بود نفری ۵ سکه به ما پاداش بدهند، اما ما که چیزی ندیدیم!

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!