Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی شجاعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت ناایمن و غیرمجاز مراکز سیلندر پرکنی و عرضه سوخت ال.پی.جی در حالی در نقاط مختلف استان مشاهده می شود که وزارت نفت اعلام کرده است که این سوخت، در سبد سوخت مجاز برای خودروها تعریف نشده است.

وی افزود: ال.پی.جی، مختص استاده در منازل است و در مناطقی که هنوز گازرسانی انجام نشده، توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: استفاده از گاز ال.پی.جی در خودرو، اقدام ناایمن و خطرناک است و متاسفانه، برخی از واحدها، اقدم به فروش خارج از شبکه بازار این سوخت، اقدام می کنند که تلاش داریم با آن برخورد، و این مراکز را جمع کنیم.

استاندار خراسان شمالی در باره گلایه ها از اینکه سیلندر گاز ال.پی.جی در برخی از روستاها کم شده و روستاییان در این زمینه دچار مشکل شده اند گفت: تاکنون هیچ گزارشی در این باره دریافت نشده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی در خصوص جایگاه های ال پی جی گفت: این فرآورده، در سبد سوخت خودروی وجود ندارد و فعالیت مراکز توزیع، غیرقانونی است که برخی نیز پلمب شده اند اما دوباره به طریقی وارد فعالیت شده اند.

مجتبی شکوری اظهار داشت: گاز مایع ال.پی.جی تنها باید برای مصرف پخت و پز خانگی مورد استفاده قرار گیرد. 

بر اساس این گزارش، در هفته جاری، یک مرکز توزیع ال.پی.جی پلمب شد. 

در خراسان شمالی 47 جایگاه عرضه بنزین و 29 جایگاه سی.ان.جی فعال است.

برچسب‌ها خودرو سهمیه بندی بنزین خراسان شمالی گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خودرو سهمیه بندی بنزین خراسان شمالی گاز مایع خودرو سهمیه بندی بنزین خراسان شمالی گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان‌جنوبی بر تسریع در روند جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _جلسه قرارگاه طرح ربیع استان خراسان جنوبی در راستای اجرایی کردن طرح جمع‌آوری و بازگشت اتباع غیرمجاز به کشور مبدأ در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار شد.

محسن صفایی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه گفت: سال گذشته بیش از نیمی از اتباع خارجی غیرمجاز از کشور خارج شده‌اند.

وی متذکر شد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط در سال‌جاری نیز طبق سنوات گذشته برنامه مدون همراه با سیر مراحل و زمان‌بندی چگونگی شناسایی و جمع‌آوری به تفکیک شهرستان‌های تابعه استان را در قالب قرارگاه استانی طرح ربیع در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 751061

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد