Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@15:22:17 GMT

سایت ثبت اعتراض به معیشت فعال شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۰۲۰۲

سایت ثبت اعتراض به معیشت فعال شد

سرهنگ قهرمان طالع گفت: سایت ثبت اعتراض به واریز معیشت به نشانی درگاه Hemayat.mcls.gov.ir فعال شد و کسانی که اعتراض به پرداخت در این خصوص دارند به این درگاه مراجعه کنند.

سرهنگ «علی قهرمان طالع» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کد دستوری (#6369*) از سوی مراجع رسمی رسیدگی به اعتراض در خصوص واریز سبد معیشتی معرفی و از این طریق اقدام های قانونی خود را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس فتا استان اردبیل تصریح کرد: از عموم مردم درخواست می شود از پاسخ گویی به پیامک های مشکوک و درخواست های فعال سازی و یا ارسال اطلاعات بانکی خود به صورت پیامک خوددداری کنند.

 

این مقام مسئول افزود: سایت ثبت اعتراض به واریز معیشت به نشانی درگاه  Hemayat.mcls.gov.ir فعال شد و کسانی که اعتراض به پرداخت در این خصوص دارند به این درگاه مراجعه کنند.

 

سرهنگ قهرمان طالع ادامه داد: افرادی که ثبت نام کردند و کد رهگیری برای آنها پیامک شده است می توانند در سایت مربوطه اعتراض خود را ثبت کنند.

 

وی عنوان کرد: معرفی سایت های مشابه یک کلاهبرداری برای دریافت اطلاعات و مشخصات بانکی افراد است و از مراجعه به سایت های دیگر خودداری شود.

 

رئیس پلیس فتا استان تاکید کرد: مردم به پیامک ها و یا سامانه ای که با مضمون دریافت و یا لغو سبد معیشتی دولت که مرتبط با بنزین است، بی تفاوت باشند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته بسیج بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیج قرآن هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد اغتشاشات اخیر در کشور سایت ثبت اعتراض به معیشت کلاهبرداری اینترنتی پلیس فتا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

به گزارش قدس آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • الزام کسب و کارها برای دریافت شناسه یکتا
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • تبریک روز معلم ۱۴۰۳ صوتی + پیامک، متن و شعر
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی