Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از شکست 3-1 دورتموند مقابل بارسلونا که با گلزنی و درخشش مسی همراه بود، متس هوملس ستاره دورتموند می‌گوید مسی خارق‌العاده‌ترین فوتبالیستی است که تا کنون دیده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه زردپوشان بوروسیا دورتموند دیشب برای دیدار با بارسلونا به این شهر رفته و در ورزشگاه نوکمپ با نتیجه 3-1 مغلوب کاتالانها شدند، متس هوملس ستاره دورتموند در پایان بازی به درخشش مسی در این بازی اشاره کرد و گفت مسی خارق‌العاده‌ترین فوتبالیستی است که در طول عمر خود دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسی در بازی دیشب که هفتصدمین بازی او با پیراهن بارسلونا بود عملکرد درخشانی داشت و موفق شد در دقیقه 33 پاس لوئیس سوارز را وارد دروازه حریف کند. مسی چند دقیقه قبل هم پاس گل اول تیمش را به لوئیس سوارز داده بود و در ادامه هم پاس گل سوم بارسا را هم در اختیار آنتوان گریزمان گذاشت تا شب درخشان خود را کامل کند.

 

متس هوملس که در جریان به ثمر رسیدن گل مسی در این بازی توپ را لو داده بود در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" مسی وقتی در اوج آمادگی باشد خارق‌العاده‌ترین فوتبالیستی است که من تا حالا دیده‌ام".

 

هوملس در ادامه گفت:" ما امروز به اندازه کافی خوب نبودیم که بتوانیم بارسا را شکست بدهیم. ما امروز فقط سه چهار موقعیت واقعی ایجاد کردیم. البته از طرف ما بازی بدی نبود ولی خوب هم نبود. ولی بارسلونا امروز عالی بود و کسی شک ندارد که مسی همیشه برای هر تیمی خطرناک است".

 

 

بروسیا دورتموند بارسلونا لیونل مسی متس هوملس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند بارسلونا لیونل مسی متس هوملس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی بوروسیا دورتموند، پس از شکست 1-0 پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اگر تیمش می‌خواهد به فینال برسد، باید در پاریس هم این نمایش را تکرار کند.

در شبی که نیکلاس فولکروگ تنها گل تیم آلمانی را به ثمر رساند و جیدون سانچو نمایشی دیدنی داشت، هوملس به دلیل جلوگیری از حملات خطرناک بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این مدافع آلمانی در اظهاراتی به دازن از عملکردی که تیمش نشان داد، راضی بود و از هم تیمی‌هایش خواست دوباره چنین نتیجه‌ای را تکرار تا به فینال برسند.

هوملس گفت: "یک بازی عالی انجام دادیم. این یک عملکرد بسیار پخته از طرف ما بود. به هم کمک کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم."

هوملس، 35 ساله، با اشاره به آرامش تیمش در لحظات حساس بازی عنوان کرد: "آرام ماندن و تصمیم گیری خوب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسان نیست، اما ما این کار را برای مدت طولانی به خوبی انجام دادیم. البته که می‌خواهیم به فینال ومبلی برویم، اما سه شنبه در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم، باید بتوانیم در پاریس دوام بیاوریم."

دیگر خبرها

  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)