Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پشتیبانی فروش مهارت های مورد نیاز: توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان دارای روحیه کار تیمی تسلط به نرم افزارهای Office دارای حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط آموزش ها: آموزش فنون مذاکره به صورت B2C و B2B آموزش نرم افزار CRM(مدیریت ارتباط با مشتری) آموزش تخصصی محصولات توضیحات: مزایای کاری:بیمه + پاداش و مزایا ساعت کاری از 8:30 الی 17 و پنجشنبه از 8:30 الی 13 از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی در عنوان ایمیل به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمیل: behranagency@gmail.com

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گران فروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند

کد خبر 6089613

دیگر خبرها

  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد