Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در ساختمان اداری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) برگزار شدگفت: در ارتباط با ساماندهی ورودی‌های شهر کار جدی صورت نگرفته است، نه اینکه کاری صورت نگرفته باشد بلکه اقدامات جدی در این زمینه صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرآبادی فراهانی تعیین شعاع مشخص برای تعیین ورودی شهر را مورد انتقاد قرار داد و ابراز کرد: مبادی‌های مختلف شهر شرایط یکسانی ندارند، بنابراین تعیین شعاع مشخص برای ساماندهی مبادی ورودی شهر قم کار آسانی نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم هدف‌گذاری در ارتباط با ساماندهی ورودی‌های اصلی شهر گفت: باید با یک برنامه عملیاتی هم زمان لازم برای اجرای طرح و هم بودجه لازم مشخص شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: قطعاً باید آمایش سرزمینی دقیقی برای ورودی‌های شهر داشته باشیم،بنابراین این مسئله یک کار کارشناسی دقیق می‌خواهد، باید حدود و صغور مشخص شود و بعدازاین کار، آن را به مهندسان مشاور و کارشناسان متبحر بسپاریم.

همچنین در این جلسه معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) به بیان عناوین مهم و شاخص برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: این هفته از پنجشنبه هفته قبل آغاز و سپس مراسم عطرافشانی و غبارروبی شهدا انجام شد.

سرهنگ مهدی کبیری افزود: حضور بسیجیان در بخش‌های مهم نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شهر قم و بخش‌های تابعه استان، همکاری با صدا و سیمای استان در تولید برنامه‌های مختلف و برگزاری نشست‌های تبیینی با موضوع دستاورد‌های بسیج و تبیین اغتشاشات اخیر ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در استان قم بودند.

به گفته  او برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در محلات و میان اقشار مختلف، بازدید علمی اقشار بسیج از شهرک شکوهیه، بازدید و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات مختلف کتاب‌خوانی، اجرای گشت‌های رضویون و توزیع هزار بسته معیشتی در میان اقشار محروم جامعه از دیگر برنامه‌های مهم این هفته در استان قم بودند.

انتهای پیام/ح

در ارتباط با ساماندهی ورودی‌های اصلی شهر قم کار جدی صورت نگرفته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) به شرح زیر است:


برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای «نماینده مردم» برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است.

مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، «نماینده مردم» به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان