Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در آئین واگذاری ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در بوشهر با حضور رئیس کمیته امداد و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد با استانداری بوشهر و سازمان برنامه و بودجه ،تفاهم نامه احداث دو هزار واحد مسکونی در این استان منعقد شد که با پیگیری های انجام شده  که در کمترین زمان ممکن کار احداث یک هزار واحد در استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: از تعداد یک هزار واحد مسکونی ، ۵۰۰ واحد دیگر در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

گراوند ادامه داد: انتظار می رود بر اساس تفاهم نامه موجود زمینه احداث یک هزار واحد مسکونی این تفاهم نامه سال آینده عملیاتی شود

استاندار بوشهر گفت:تاکنون از محل سفر اسفندماه هیات دولت به استان بوشهر ، ۵۰۰ میلیارد تومان به استان بوشهر ابلاغ شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار، در کنار اعتبار جذب شده از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

گراوند تصریح کرد: هرچند باتوجه به جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه امکان انجام بسیاری از طرح ها وجود ندارد اما با همت بلند دولت و با وجود همه مشکلات اقتصادی کارهای بزرگی در بخش محرومیت زدایی انجام شده است.

استاندار بوشهر یادآورشد: دولت بر اساس مبانی فکری جمهوری اسلامی که رسیدگی به امور محرومان در اولویت فعالیت هایش قرار دارد ،همواره توجه خاصی به خانواده های محروم جامعه و به خصوص خانواده های کمیته امداد دارد.

وی گفت: دولت مشکلات و گرفتاری های نظام اداری را ندید اما محرومان و مردم را در اولویت برنامه های خود قرار داد.

برچسب‌ها بوشهر کمیته امداد امام خمینی (ره) دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کمیته امداد امام خمینی ره دولت بوشهر کمیته امداد امام خمینی ره دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل