Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسملی رئیس اداره حفاظت محیط زیست قاینات در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: دریافت پروانه شکار منوط به شرکت متقاضیان در کلاس‌های آموزشی و توجیهی است. 

او افزود: متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارك لازم به ادارات و نمایندگی‌های حفاظت محیط زیست و دفاتر منتخب پستي و پيشخوان دولت در سطح استان جهت دریافت پروانه شکار مراجعه نمايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسلمی با اشاره به اینکه در این کلاس ۸۰ متقاضی با قوانین شکار و ضوابط، بیماری‌های حیات وحش و انتقال آن بین دام و انسان آشنا شدند. افزود: روز‌های مجاز ویژه پروانه شکار را سه شنبه و جمعه هر هفته است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قاینات  گفت: روز‌های مجاز شکار پرنده‌های عادی از اول آذر شروع شده است و تا پایان دی ادامه دارد.

به گفته او هر شکارچی در مهلت مقرر مجاز به شکار چهار قطعه پرنده عادی شامل کبک، تیهو، باقرقره و اردک سبز خواهد بود.

بسلمی ادامه داد: بهای پروانه شکار غاز خاکستری ،چنگر و اردک ها شامل سرسبز ، خوتکا ، فیلوش ، آنقوت و تنجه، یک میلیون 200 هزار ريال است.

انتهای پیام / ط آ

شرکت ۸۰ متقاضی  در کلاس‌های آموزشی و توجیهی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست شکارچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد خبر داد و گفت: حضور پلنگ در آن منطقه جای نگرانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

وی اظهار داشت: پلنگ‌ها اغلب شب‌گرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی به خصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 747635

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)