Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید«حسین هاشمی»روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: ذخیره‌سازی میوه برای نوروز سال آینده استان مرکزی از سوی این شرکت آغاز شده و اقلام پیش‌بینی شده  از ۲۵ اسفندماه جاری تا پایان پانزدهم فروردین ماه برای تنظیم بازار میوه در استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ‌یزی یک سوم از مجموع حجم ذخیره‌سازی میوه ایام نوروز سیب و بقیه پرتقال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاونی روستایی استان مرکزی با یادآوری خرید ۷۵ هزار تن گندم مازاد برنیاز کشاورزان از سوی این اداره کل گفت: خرید محصول گندمکاران استان از طریق ۱۷ مرکز خرید انجام شده و در سه سیلو ذخیره شده است.

هاشمی افزود: یک‌هزار و ۸۰۰ تن دانه روغنی کلزا نیز امسال از سوی اداره کل تعاونی روستایی استان مرکزی خریداری و در اختیار واحدهای روغن‌کشی قرار گرفت.

وی یادآور شد: یک‌هزار و ۸۰۰ تن میوه نوروزی پارسال شامل ۶۰۰ تن سیب و یک‌هزار و ۲۰۰ تن پرتقال از سوی این اداره کل در سطح استان توزیع شد.

مدیرکل تعاونی روستایی استان مرکزی گفت: ۷۰۰ تن گندم بذری، ۱۱ هزار و ۵۳۹ تن ذرت علوفه‌ای و ۹ هزار و ۱۶۲ تن خرید توافقی محصول جو امسال از سوی این اداره کل انجام شده است.

هاشمی، خرید و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در راستای تنظیم بازار را از جمله اقدامات اداره کل تعاون روستایی استان مرکزی در سال جاری عنوان کرد و افزود: ۵۰۰ تن برنج، ۱۱۴ تن شکر و ۶ و ۲ دهم تن گوشت منجمد به ارزش ۷۲ میلیارد ریال امسال از طریق این اداره کل در سطح استان توزیع شده است.

وی از تامین و تولید ۹۰ درصد بذر گواهی شده استان مرکزی خبر داد و گفت: سه مرکز در زمینه تامین و تولید بذر گواهی شده گندم و جو در استان فعال است و بهره‌برداری از ۲ مرکز تا پایان سال جاری آغاز می‌شود.

مدیرکل تعاونی روستایی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۲۰۰ تن بذر اصلاح شده گندم امسال از سوی این اداره کل در استان توزیع شد و پیش‌بینی می‌شود تزیع این بذرها در سال آینده به ۱۰ هزار تن افزایش یابد.

هاشمی گفت: ۸۰ درصد کود استان مرکزی نیز از سوی شبکه‌های اداره کل تعاون روستایی استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ۵۰ هزار تن کود فسفاته، ازته و پتاسه امسال از طریق شبکه‌های تعاونی روستایی استان مرکزی توزیع می‌شود.

 مدیرکل تعاونی روستایی استان مرکزی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فنی استان مرکزی ۶۲ هزار تن کود ازته، ۱۳ هزار تن کود فسفاته و پنج هزار تن کود پتاسه سالانه باید از سوی اداره کل تعاون روستایی استان تهیه و توزیع شود.

هاشمی گفت: ۲۰ درصد کود ازته مورد نیاز استان به‌صورت مستقیم با عاملیت این اداره کل تامین و ۸۰ درصد از طریق خدمات حمایتی تامین می‌شود.

وی ادامه داد: کود فسفاته و پتاسه مورد نیاز استان مرکزی توسط خدمات حمایتی تامین توسط این اداره کل توزیع می‌شود.

مدیرکل تعاونی روستایی استان مرکزی یاد آور شد: ۹۰ شرکت تعاونی روستایی با ۸۳ هزار عضو در استان فعال است و ۹۸۱ روستا را تحت پوشش دارند.

هاشمی گفت: ۵۶ شرکت تعاونی روستایی در استان مرکزی فعالیت دارند و ۸۷ نفر در این تعاونی‌ها فعال هستند.

وی ادامه داد: ۲۵ شرکت تعاونی روستایی و یک اتحادیه استانی و ۱۰ شرکت تعاونی روستایی در استان مرکزی فعال است و ۱۲۰ هزار نفر ئر یان شبکه عضویت دارند.

مدیرکل تعاونی روستایی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد جمعیت استان با شبکه های تعاونی روستایی در ارتباط هستند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک تعاون روستایی استان مرکزی تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک تعاون روستایی استان مرکزی تنظیم بازار اراک تعاون روستایی استان مرکزی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر و مسؤلان استانی، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم  کاوه خلیلی  به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر معرفی و از زحمات  سیامند اهتمام رئیس سابق اداره؛ تقدیر و تجلیل شد.

خلیلی  قبلآ در پست های مختلف کارشناسی در اداره تعاون روستایی پیرانشهر مشغول به فعالیت بود.

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری