Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:18:18 GMT

بسیج سپر بلای کشور در همه مقاطع حساس است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۲۰۴۲

بسیج سپر بلای کشور در همه مقاطع حساس است

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری ظهر پنج‌شنبه در دیدار با اعضای شورا و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) استانداری سمنان بابیان اینکه معتقدیم هر روزمان روز بسیج، توسعه و ترویج تفکر ناب بسیجی است، ابراز داشت: بسیج‌ همواره در تمامی مقاطع حساس و برهه‌های سرنوشت‌ساز نظام، خود را سپر بَلا کرده و از امنیت کشور دفاع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تا تفکر بسیجی در کشور وجود داشته باشد از همه حوادث در امان خواهیم بود، افزود: در مقابل می‌بایست به‌عنوان بسیجی برای تداوم حرکت انقلابی که سال ۵۷ آغاز شد، همواره مراقب رفتار و اعمال خود در همه حال و فضای اداری و کاری خود باشیم.

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه همه زندگی ما وابسته به‌نظام اسلامی، بسیج، قرآن و عطر مطهر شهدا است، ابراز داشت: افتخار ‌می‌کنیم نسلی هستیم که شرایط بسیار خوبی همچون حضور حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری، جنگ تحمیلی، شهدا، بسیج و ایثارگری‌ها را درک کردیم و امروز این تفکر باید به نسل جدید نیز انتقال پیدا کند.

فخری بابیان اینکه زندگی تا زمانی جریان دارد که از تفکر بسیجی سرچشمه گرفته باشد، اضافه کرد: امروز کشورهای مسلمان منطقه نیز با استفاده از تفکر بسیجی در مقابله با بحران‌ها، موفق عمل کرده و به پیروزی دست یافتند که این امر نشان می‌دهد بسیجی وار فکر کردن راز و رمز پیروزی در برابر هر ابرقدرتی است.

کد خبر 4783301

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان منوچهر فخری تفکر بسیجی بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج بارش برف گرگان اصلاح قیمت حامل های انرژی قیمت بنزین قزوین ایلام بنزین شهرکرد بیرجند تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم

در آخرین دیدار هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، تیم بارسلونا میزبان والنسیا بود که با درخشش لواندوفسکی با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

در این بازی ابتدا فرمین لوپز در دقیقه ۲۲ بارسا را پیش انداخت، اما در ادامه خفاش‌ها دو گل زدند و تا در نیمه نخست پیروز به رختکن بروند. البته در ثانیه‌های پایانی وقت‌های تلف شده نیمه نخست، دروازه بان والنسیا خارج از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد و از زمین بازی اخراج شد تا این تیم در نیمه دوم ۱۰ نفره بازی کند. نیمه‌ای که لواندوفسکی در آن درخشید و هت تریک کرد تا بارسلونا چهار بر دو پیروز این مسابقه شود.

شاگردان ژاوی با این پیروزی ۷۳ امتیازی شد و دوباره رتبه دوم را از خیرونا پس گرفت. والنسیا هم با ۴۷ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است