Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@07:33:56 GMT

جشنواره غذای سالم در چادگان برگزار شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۲۱۰۵

جشنواره غذای سالم در چادگان برگزار شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

۵۰۰ نوع غذای سالم در جشنواره‌ ویژه‌ای در شهرستان چادگان به نمایش گذاشته شد. ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چادگان، 500 نوع غذای سالم و سنتی تهیه شده به دست بانوان شهرستان چادگان در جشنواره‌ ویژه‌ای در این شهرستان به نمایش گذاشته شد.

عباس توکلی فرماندار شهرستان چادگان با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ غذای سالم و سنتی در این شهرستان با اشاره به نقش بانوان در سلامت و بهداشت غذایی جامعه اظهار داشت: این جشنواره یک روزه توسط 500 نفر از بانوان شهرستان چادگان برگزار شد و بسیاری از غذاهای سالم و سنتی که در خانواده‌ها کمتر پخت می‌شد در معرض نمایش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدام غذاها برای سلامت چشم مفید هستند؟مواد شیمیایی سمی که در غذای کودکان وجود داردبرگزاری «هفته غذای ایتالیایی» در تهران

جمشید اسماعیلی شهردار چادگان نیز در حاشیه این همایش اظهار داشت: در این جشنواره بانوانی از شهر چادگان، شهر رزوه و روستاهای بخش چنارود و مرکزی حضور داشتند و به نفرات برتر جشنواره که سالمترین غذاها را طبخ کرده بودند جوایزی اهدا شد.

 

انتهای پیام/ 174/ز

R41346/P/S6,51/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • لغو مراسم آیینی سنتی کومسای در هورامان کردستان به دلیل بارندگی
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم