Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی گفت: داوطلبان انتخابات باید با رعایت اخلاق و پرهیز از بداخلاقی و با توجه به ویژگی های خود، آرا مردم را جمع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد قاسمی» در مراسم افتتاحیه ستاد انتخابات حوزه مرکزی شهرستان قزوین که امروز (پنجشنبه ۷ آذر) در فرمانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: توقع مردم این است که در انتخابات امانت دار خوبی برای آرا آنها باشیم و این امر مشروط به این است قوانین را به نحو احسنت اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد:  اگر چهار اصل را رعایت کنیم، می توانیم انتخابات موفقی داشته باشیم بنابراین باید بنا را بر مشارکت همه مردم گذاریم؛ اگر برخی شک داشتند دشمن منتظر فرصت است و ضربه به نظام بزنند اتفاقات اخیر نشان داد دشمن چه موج سواری کرده و به دنبال فرصت است.

 

وی اضافه کرد: نکته دیگر توجه به حق الناس است و بحث دیگر امنیت انتخابات است؛ امنیت بستر همه فعالیت های اجتماعی است و باید تلاش کنیم امنیت را برقرار کنیم و در حوادث اخیر استان قزوین خوش درخشید و این امر محصول تلاش همه عزیزان در دستگاه های اجرایی، قضایی، انتظامی و امنیتی است.

 

قاسمی اعلام کرد: بحث دیگر رقابت است و لازم است فضا رقابتی باشد و باید بکوشیم در فضای مساوی کاندیداها خود را عرضه کنند.

 

وی با تأکید بر ضرورت رعایت اخلاق از سوی داوطلبان انتخابات تصریح کرد: داوطلبان انتخابات باید با رعایت اخلاق و پرهیز از بداخلاقی و با توجه به ویژگی های خود، آرا مردم را جمع کنند و با پا گذاشتن روی اخلاق تلاش نکنند به مجلس روند و مراجع قضایی بر اساس قانون با این رفتارها برخورد می کنند.

 

دادستان قزوین خاطر نشان کرد: سعی همه ما این است در چارچوب قانون و مقررات رفتار کنیم و این انتخابات را مانند انتخابات گذشته با برنامه مدون برگزار کرده و مجلسی در شان و تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد بسیج هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد اغتشاشات اخیر در کشور قرآن اغتشاشات محکومیت اغتشاشات اخیر مجلس دادستان قزوین انتخابات مجلس اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ولی پوری عصر دوشنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار، سرناظران شعب، بازرسان و کاربران IT مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کرج گفت: ۱۸ هزار نفر از عوامل هیات های نظارت، اجرایی، بازرسی و عوامل اجرایی و انتظامی مسوولیت برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا را بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: تلاش می کنیم در این مرحله از انتخابات نیز همانند مرحله اول، انتخابات را بر اساس چهار مولفه اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب برگزار کنیم. سخنان معظم له را به عنوان نصب العین خود قرار داده و خواهیم داد و بر اساس مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت این انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به تشکیل جلسات برگزاری این دوره از انتخابات بیان کرد: برای برگزاری این دوره از انتخابات در دو مرحله تاکنون ۲۹ جلسه ستاد انتخابات با حضور استاندار، اعضای ستاد و سایر عوامل مرتبط برگزار شده است.

ولی پوری با اشاره به استفاده از نظرات صاحب نظران و مسوولان مختلف در برگزاری انتخابات اظهار کرد: تلاش کرده ایم تا با جمع بندی نظرات صاحب نظران، اساتید دانشگاه و فعالان این حوزه، مشارکت حداکثری را در استان داشته باشیم. انتخابات در این نظام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید همه افرادی که مسوولیتی در این حوزه دارند، برای پرشورتر برگزار شدن آن تلاش کنند.

کد خبر 6092501

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری