Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود قاسمی به بهره برداری از مجسمه سلمان فارسی در میدان خوراسگان اشاره کرد و گفت: نماد شهدای غواص در جوار مزار شهدای گمنام غواص در بوستان خوراسگان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مسعود قاسمی» در نشست با خبرنگاران به وسعت شش هزار و 896 هکتاری منطقه 15 و جمعیت بالغ بر 125 هزار نفر آن اشاره کرد و گفت: در این منطقه 23 محله وجود دارد که تعداد 11 محله الحاقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان با بیان اینکه در منطقه به ازای هر نفر 6 متر مربع فضای سبز وجود دارد، تصریح کرد: با احداث بوستان های الهیه، بوزان و خیابان لاله طی دو سال آینده این سرانه به هفت متر خواهد رسید.

 

وی به وجود 77 هزار مترمربع مادی و نهرها در منطقه 15 اشاره کرد و افزود: 6 بوستان شهری، 16 پارک محلی، 13 بوستان همسایه و 17 قطعه پراکنده در منطقه وجود دارد.

 

قاسمی به مجموعه «خان» شامل چندین خانه صفوی اشاره کرد و اظهار داشت: مالک این مجموعه خصوصی است و نیاز به مشارکت سرمایه گذاران داریم.

 

وی به فعالیت های حمام تاریخی نقاشی با قدمت 400 ساله اشاره کرد و گفت: ساماندهی فضای بیرون حمام آغاز شده و ساماندهی فضای داخلی سال آینده انجام خواهد شد.

 

مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان با اشاره به بهره برداری از مجسمه سلمان فارسی در میدان خوارسگان گفت: در نظر داریم نماد شهدای غواص را در بوستان بزرگ کوثر تا 22 بهمن سال جاری رونمایی کنیم.

 

وی به تحقق 50 درصدی بودجه این منطقه تاکنون اشاره کرد و بیان داشت: 28 درصد بودجه امسال جاری و مابقی عمرانی است و نسبت به سال قبل رشد 12 درصدی داشته است.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته بسیج بسیج اغتشاشات اخیر در کشور کانون های فرهنگی هنری مساجد اغتشاشات مسجد راهپیمایی قرآن خوراسگان شهدای غواص شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر قهرمانی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش «میربگ» برپا می‌شود.

وی گفت: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران به مناسبت هفته سلامت با حضور متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم‌پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی و با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری «میربگ» و هلال‌احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برپا می‌شود.

فرماندار دلفان، ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی‌سنجی، تغذیه روان‌شناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

کد خبر 6088434

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه