Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:49:13 GMT

تهران قهرمان مسابقه های دو صحرانوردی ایلام شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۲۷۷۶

تهران قهرمان مسابقه های دو صحرانوردی ایلام شد

عباس فتحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استان خراسان رضوی مقام دوم و استان اصفهان نیز مقام سوم در بخش تیمی را کسب کردند.

وی افزود: همچنین در بخش انفرادی نیز پریسا عرب تهران از استان تهران مقام اول، سمیرا خداترس از خراسان رضوی مقام دوم و بهاره جهان تیغ مقام سوم این رقابت ها را در بخش زنان کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فتحی یادآور شد: ۲۴۰ دونده در این رقابت ها حضور دارند که از این  تعداد ۵۰ نفر را زنان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه مسابقه‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور  انتخابی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا است، گفت: این رقابت ها در بخش مردان نیز فردا با حضور ۱۹۰ دونده برگزار می شود.

وی  تصریح کرد: با توجه به میزبانی ایلام هشت ورزشکار در قالب ۲ تیم از استان در این مسابقات حضور دارند.

رقابت هاب دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان در پارک جنگلی چغا سبز ایلام با حضور ۳۰ استان کشور  بمدت ۲ روز برگزار می شود که امروز در بخش زنان پایان یافت.

ایلام در دوی استقامت و نیمه‌استقامت همواره جزو برترین‌های کشور است.

۲۰۰ ورزشکار در رشته دو و میدانی در ۲ بخش زنان و مردان در استان ایلام فعالیت دارند.

برچسب‌ها ایلام استان ایلام فدراسیون دو و میدانی وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان دوومیدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام استان ایلام فدراسیون دو و میدانی وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان دوومیدانی ایلام استان ایلام فدراسیون دو و میدانی وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان