Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر بعدازظهر پنج‌شنبه در دیدار با هیئت‌امنای بنیاد خیریه نیکوکاران راه آسمان به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه بی‌شک اگر خیران در حوزه سلامت ورود کنند، باری از دوش دولت برداشته می‌شود، ابراز داشت: خدمات بنیاد راه آسمان و خیریه‌هایی نظیر این موارد هزینه‌های بعدی دولت را در حوزه درمان و پیشگیری از بیماری‌ها جبران می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه معتقدیم برای پیشبرد برنامه‌های خیران نباید پولی در قبال تأمین زمین و غیره اخذ شود، افزود: اما برخی ضوابط و مقررات اجازه این کار را نمی‌دهد و چاره‌ای جز این نیست اما باید کوشید تا راهکاری برای این مسائل تدبیر شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه به‌منظور پیگیری امور عام‌المنفعه این بنیاد در سطح استان مکاتبه‌ای با رئیس‌جمهور خواهم داشت، ابراز داشت: باید کوشید تا با پیگیری‌های لازم کارها زودتر به نتیجه مطلوب برسد و از سویی در مقابل نیز می‌بایست برای جلب اعتماد عمومی، حضور خیران و صنعتگران در انجام امور خیر تلاش شود.

آشناگر بابیان اینکه ایجاد چنین مراکزی، موجب کاهش هزینه‌های بیماران سرطانی می‌شود، تصریح کرد: امروز باید کوشید تا بیماران غیر از رنج و درد بیماری با مشکلات دیگر مواجه نباشند که حضور بنیاد راه اسمان و خیران در این راه پشتوانه گرمی برای بیماران خواهد بود.

وی افزود: دست‌اندرکاران این مجموعه اگر می‌خواهند اهداف و برنامه‌هایشان در مدت‌زمان کمتری تحقق یابد، باید به تبعیت از استان‌های دیگر و تجربیات موفق مراکز خیریه دیگر، برنامه‌های خود را بر اساس توانمندی خیران و مردم و نه مساعدت‌ها و حمایت‌های دولتی پایه‌ریزی کنند.

کد خبر 4783361

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان موسسه خیریه علیرضا آشناگر بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج بارش برف گرگان اصلاح قیمت حامل های انرژی قیمت بنزین قزوین ایلام بنزین شهرکرد بیرجند تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت (۱۰ هزار میلیارد تومان) از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه