Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم سینمایی «گاو» گفت: هنوز زمان دقیق شروع دوباره فیلمبرداری «قاتل و وحشی» اعلام نشده است، به طور قطع تهیه کننده فیلم عوض خواهد شد و به محض آمدن تهیه کننده جایگزین فیلمبرداری بخش‌های باقی مانده اثر ادامه پیدا می‌کند. تاریخ انتشار: 13:30 - 07 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۶۶۹

عزت الله رمضانی‌فر بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» گفت: فیلمبرداری پروژه فعلاً متوقف شده است، البته تدوین همزمان از همان روزهای ابتدایی توسط «هایده صفی‌یاری» انجام شده و این روزها هم زیر نظر مستقیم حمید نعمت‌الله تدوین نهایی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زمان شروع دوباره فیلمبرداری «قاتل و وحشی» اظهار کرد: هنوز زمان دقیق شروع دوباره فیلمبرداری اعلام نشده است، به طور قطع تهیه کننده فیلم عوض خواهد شد و به محض آمدن تهیه کننده جایگزین، فیلمبرداری بخش‌های باقی مانده اثر ادامه پیدا می‌کند. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی رمضانی‌فر پیرامون فیلم «قاتل و وحشی» اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم «قاتل و وحشی» درباره احتمال نرسیدن فیلم نعمت الله به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اذعان کرد: فیلم قطعاً به جشنواره فیلم فجر امسال خواهد رسید، زیرا به نوعی می‌توان گفت که مراحل پس از تولید به صورت منسجم انجام شده و به محض رسیدن بخش‌های پایانی فیلم آماده حضور در فجر امسال است. 

وی درباره نقش خود در فیلم جدید حمید نعمت الله افزود: در کنار امین حیایی در نقش قاتل و شهرام حقیقت دوست در نقش وحشی سه شخصیت اصلی دیگر حضور دارند که من هم یکی از آن‌ها هستم، شخصیتی که من آن را ایفا می‌کنم تا ۹۰ درصد پایانی فیلمنامه حضور پررنگی دارد.

رمضانی‌فر با اشاره به حضورش در یک سریال ۱۰۰ قسمتی خاطرنشان کرد: به امید خدا بعد از پایان پروژه قاتل و وحشی برای حضور در یک سریال ۱۰۰ قسمتی جلوی دوربین می‌روم، این سریال برای پخش از تلویزیون آماده شده و از اواخر ماه آذر کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمید نعمت الله عزت الله رمضانی فر امین حیایی فیلم قاتل و وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، باقری در بازدید از بند خاکی فهرج گفت: این بند خاکی از اهمیت فراوانی برخوردار است و کنترل سیلاب و تغذیه آب زیرزمینی را در هر بارندگی به خوبی انجام می‌دهد.

وی افزود: این بند خاکی ۳۵ سال پیش ساخته شده است و هم اکنون به دیل رسوب بیش از اندازه به لایروبی نیاز دارد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان تأکید کرد که در صورت نبود این بند خاکی، در هر بارندگی شاهد خسارت سنگین به زیرساخت‌ها و مزارع کشاورزی یزد می‌بودیم.

باقری ادامه داد: ما ۱۳ سال در دوران خشکسالی قرار داشتیم و هم اکنون خداوند متعال برکت و نعمت خود را از آسمان برای ما نازل می‌کند که از این نعمت به خوبی محافظت کنیم.

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • الحوثی: وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به حدی است که دانشجویان را سرکوب می‌کند
  • الازهر: گورهای جمعی غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است